Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorRāzna, Gatis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:53Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81876
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55005
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, raksturojot sociālo mediju būtību un īpatnības, kā arī patērētāju iesaistes uzvedības sociālajos medijos teorētisko pamatojumu, izpētīt patērētāju iesaistes uzvedības aspektus uzņēmumu sociālo mediju patērēšanā un sniegt priekšlikumus sociālo mediju mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Empīrisko pētījumu rezultātā tiek pierādīts, ka patērētāju iesaistes uzvedība ir atkarīga no tādiem sociālo mediju konteksta aspektiem kā izmantošanas motīvi, platformas veidi, satura formāti un ierakstu tēmas. Darbs sastāv no trīs nodaļām, un tā apjoms ir 100 lapaspuses, 24 attēli, 17 tabulas un 2 pielikumi. Darbā izmantoti 79 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is, by characterizing social media concept and its peculiarities as well as the theoretical background of consumer engagement behavior, to explore the aspects of consumer engagement behavior for social media consumption and to provide suggestions for the development of social media marketing communication. There have been proved as the result of empirical studies that the consumer engagement behavior depends on social media context aspects such as motives, social network type, content format and post themes. The paper consists of three chapters and 100 pages, that include 24 pictures, 17 tables and 2 annexes. Number of literature sources – 79.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectsociālo mediju konteksta faktori
dc.subjectpatērētāju iesaistes uzvedība
dc.titleSociālo mediju izmantošanas iespējas patērētāju iesaistes uzvedības kontekstā.
dc.title.alternativeOpportunities to Use Social Media in the Context of Consumer Engagement Behavior.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record