Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas azartspēļu industrijā.
Author
Sila, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas azartspēļu industrijā” mērķis ir identificēt galvenās digitālā mārketinga iespējas, ko var izmantot azartspēļu izstrādes uzņēmumā. Darba noslēgumā tiks apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi digitālā mārketinga iespēju ieviešanai azartspēļu izstrādes uzņēmumā. Lai sasniegtu mērķi, darba autore izvirza hipotēzi un piecus darba uzdevumus. Darbs sastāv no trīs nodaļām: pirmajās tiek apkopotas pieejamās digitālā mārketinga iespējas, otrajā tiek sīkāk pētīti azartspēļu industrijas ierobežojumi Latvijā un pasaulē, trešajā tiek veikta divu pētījumu rezultātu analīze un noteiktas digitālā mārketinga iespējas. Darba apjoms ir 106 lappuses, 5 tabulas, 29 attēli un 8 pielikumi. Darbā izmantoti 69 literatūras avoti. The aim of the master's thesis “Possibilities of using digital marketing in a gambling industry” is to identify the main digital marketing opportunities that can be used in a gambling software development company. At the end of the work, conclusions and proposals for the introduction of digital marketing opportunities in a gambling software development company will be summarized. To achieve the goal, the author puts forward a hypothesis and five tasks. The work consists of three chapters: the first summarizes the available digital marketing opportunities, the second examines in more detail the limitations of the gambling industry in Latvia and the world, the third analyzes the results of two studies and identifies digital marketing opportunities. The thesis consists of 106 pages, 5 tables, 29 figures, and 8 appendices. 69 literature sources are used in the work.