Daudznacionālu uzņēmumu ietekme uz personu privātumu
Author
Nadjimov, Bek
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt korelāciju starp patērētāju datu privātumu un starptautisko uzņēmumu priekšrocībām un to, kā tas ietekmē patērētāju privātumu. Autors apkopo un analizē teorētisko pamatu, izmantojot daudzus zinātniskus rakstus un žurnālus. Pēc tam pētnieka mērķis ir veikt aptauju starp 109 respondentiem, lai apkopotu ieskatu par to, cik plaši patērētāji rūpējas par savu vispārējo privātumu no starptautiskiem uzņēmumiem un cik labi starptautiski uzņēmumi respektē vai aizsargā savu klientu privātumu no digitālās attīstības. Tehnoloģijas patērētāji ir izrādījuši mazāku interesi aizsargāt savu privātumu, jo liela daļa informācijas tiek saglabāta internetā un citos avotos, pamatojoties uz kvantitatīvās analīzes rezultātiem. Autors ir sniedzis pāris ieteikumus gan uzņēmumiem, gan patērētājiem, lai būtu uzmanīgāki tehnoloģiskās jomā The aim of bachelor thesis is to analyse whether the multinational companies are interested in protecting the privacy of their customers or just only the markets and is the common customer aware or feels secure in data privacy policies of the companies, to develop recommendations for companies for the prevention of consumer privacy violations. Then the objectives of the researcher is to conduct a survey amongst 109 respondents to gather insights on how well common consumers care about their general privacy from multinational companies and how well multinational companies are respecting or protecting the privacy of their customers, from the development of digital technologies ,consumers have shown less interest in protecting their privacy as lot of their information get’s saved on the internet and other sources based on the quantitative analysis results, The author have given a couple of recommendations to both the companies and consumers to be more careful in the current evolving technological areas.