Show simple item record

dc.contributor.advisorSolovjova, Irina
dc.contributor.authorBadejeva, Nadežda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:56Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81943
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55023
dc.description.abstractMaģistra darba ietvaros autore veic uzņēmuma SIA “HAPPY MICROGREENS” izveidošanas projekta aprakstu. Projekta idejas pamatā ir mikrozaļumu audzēšana un pārdošana vietējā tirgū. Darba autores izveidotā projekta izstrāde tika apkopota septiņās nodaļās, kur katras nodaļas ietvaros ir veikta nepieciešama izpēte, analīze, izstrāde un aprēķini, lai varētu šo projektu īstenot. Pirmajā nodaļā “Projekta ideja, aktualitāte” tiek aprakstīta projekta ideja un veikts tās aktualitātes novērtējums. Projekta ideja ir uzņēmuma “HAPPY MICROGREENS” izveidošana, kas plāno nodarboties ar mikrozaļumu audzēšanu un pārdošanu vietējā Latvijas tirgū. Otrajā nodaļā “Uzņēmums” tiek veikta uzņēmuma juridiskās formas izvēle un aprakstīts uzņēmuma dibināšanas process, noteikts uzņēmuma pamatkapitāla lielums, raksturoti uzņēmuma pamatlīdzekļi, izveidota uzņēmuma organizatoriska struktūra, kā arī izanalizēta nepieciešamība pēc ārējās finansēšanas. Trešajā nodaļā “Nozares izpēte”, pamatojoties uz statistisko datu analīzi, tiek izanalizēta nozare, pie kuras pieder uzņēmums saskaņā ar NACE klasifikatoru, izpētītas nozares attīstības tendences, noteiktas nozares perspektīvas, kā arī veikta likumdošanas analīze. Ceturtajā nodaļā “Uzņēmuma darbības raksturojums, produkti, pakalpojumi” detalizēti tiek raksturota projekta ideja un veidots priekšstats par uzņēmuma SIA “HAPPY MICROGREENS” darbību, aprakstīta uzņēmuma ražotā produkcija, sortiments, iepakojums, cenas, produktu īpašības un kvalitāte, kādas izejvielas tiek izmantotās, kā arī veikta iespējamo sadarbības partneru izpēte. Piektajā nodaļā “Mārketings” tiek veikta uzņēmuma ražojamo produktu būtiskāko noieta tirgu izpēte, veikta konkurentu izpēte un novērtēta uzņēmuma konkurētspēja, kas balstās uz SVID matricu, izpētīti potenciālie klienti un aprakstīta uzņēmuma mārketinga stratēģija. Sestajā nodaļā “Projekta finanšu plāns” tiek noformulēti pieņēmumi, uz kuriem balstīta finanšu prognoze, izveidota finanšu plānošana no uzņēmuma dibināšanas brīža uz 3 gadu periodu, kā arī veikta projekta novērtēšana. Septītajā nodaļā “Riski un to samazināšanas pasākumi” tiek veikts uzņēmuma iespējamo risku novērtējums un aprakstīti risku samazināšanas pasākumi. Maģistra darba apjoms ir 130 lappuses, kas sastāv no 7 nodaļām un 14 pielikumiem. Tekstā ir 38 tabulas un 14 attēli. Darba izveidei izmantotas 128 literatūras un avotu vienības. Atslēgvārdi: mikrozaļumi, audzēšana, pārtika, projekts.
dc.description.abstractAs part of the Master’s paper, a project for setting up “HAPPY MICROGREENS” has been described by the author. The idea of the project is based on the cultivation and sale of micro-greens on the domestic market. Created by the author of the paper, the design of this project is made in seven chapters where research, analysis, development and calculations are needed within each chapter to enable the project to be carried out. Chapter 1, “Project idea, Spotlight”, describes the idea of the project a well as undertakes an assessment of its spotlight. The idea of the project is the creation of a company called “HAPPY MICROGREENS” aimed at dealing with the cultivation and sale of micro-greens in the local market of Latvia. Chapter 2 is called “Company”, and it describes the choice of the legal entity registration and describes the process of setting up the company, determines the size of the company share capital, describes its fixed assets and company structure, as well as analyses the necessity of investment. By means of statistical analysis, Chapter 3, “Sector Study”, analyses the sector the company belongs to in accordance with the NACE classifier, examines the trends of the sector, sets out the outlook for the sector, as well as provides legislative analysis. Chapter 4, “Company performance, products, services” describes in detail the idea of the project and the activities of the company “HAPPY MICROGREENS”, describes the production, assortment, packaging, prices, product characteristics and quality of the company and source materials being used, as well as provides the research of potential partners. Chapter 5, “Marketing”, examines major sales markets for products produced by the company, studies competitors and evaluates the company competitiveness based on the SWOT-analysis, explores potential customers and describes the company marketing strategy. Chapter 6, “Project Financial Perspective”, sets out the assumptions on which the financial forecast is based, sets up financial planning from the time the company was founded for a period of 3 years, as well as an evaluation of the project. Chapter 7, “Risks and mitigation measures”, an assessment of the potential risks of the company is carried out and measures to reduce risks are described. The current Master's paper includes 130 pages that consist of 7 chapters and 14 annexes. The text contains 38 tables and 14 images. 128 units of literature and sources have been used to make the research. Keywords: microgreens, cultivation, food, project.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectmikrozaļumi
dc.subjectaudzēšana
dc.subjectpārtika
dc.subjectprojekts
dc.titleProjekts: Uzņēmuma "HAPPY MICOGREENS" izveidošana
dc.title.alternativeProject: Creation of "HAPPY MICOGREENS" company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record