Pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma izmaiņas
Author
Brutāne, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Priede, Jānis
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma izmaiņas”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt tirgus formas un e-komercijas teorētiskos aspektus, izprast tās darbības iespējas nākotnē un veikt pārtikas preču piegādes apgrozījuma dinamikas analīzi, kā rezultātā, sniegt priekšlikumus pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma palielināšanai. Darbā tiek raksturoti tirgus konkurences tipi, peļņas un apgrozījuma rādītāji, patērētāju uzvedības izmaiņu iemesli, saistība ar pieprasījumu, arī tiek apskatīts elektroniskās komercijas jēdziens. Darbā tiek analizēti statistiskie dati saistībā ar e-komerciju pasaulē un Latvijā, uzmanība tiek pievērsta tieši tiešsaistes pārtikas preču piegādes uzņēmumiem. Darbā tiek veikts pētījums par uzņēmumu apgrozījuma izmaiņām un ar to saistīto patērētāju uzvedību, pētījuma veikšanai tiek izmantota finanšu datu analīze un veikto aptauju rezultātu analīze. Darbā tiek izmantoti dažādi latviešu autoru izdevumi, dažādas publikācijas zinātniskajos rakstu krājumos, statistikas dati, materiāli no interneta, SIA “Nuko” un SIA “Patrika” gada pārskati. The theme of the study is “Change in turnover in food supply companies”. The purpose of the study is to study the theoretical aspects of market forms and e-commerce, to understand its future possibilities and to analyse the dynamics of food supply turnover, as a result, to provide proposals for increasing the turnover of food supply companies. The study describes the types of market competition, profit and turnover indicators, the reasons for changes in consumer behaviour, the relationship with demand, also examines the concept of e-commerce. The study analyses statistical data related to e-commerce in the world and in Latvia, the focus is on online food delivery companies. The study conducts a study of changes in the turnover of companies and related consumer behaviour, the analysis of financial data and the analysis of the results of surveys are used for the study. Various publications of Latvian authors, various publications in scientific collections of articles, statistical data, materials from the Internet, SIA “Nuko” and SIA “Patrika” annual reports are used in the work.