Digitālā mārketinga produktivitātes rādītāji publiskajā un privātajā sektorā
Author
Sloģis, Arno
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Āboliņa, Inese
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījums fokusēts uz digitālā mārketinga produktivitātes mērīšanu caur sociālo tīklu lietotāju iesaisti. Pētījumam izraudzītas divas Latvijas augstskolas, no valsts augstskolām izvēlēta Latvijas Universitāte, kamēr privāto sekotu pārstāv Biznesa augstskola Turība. Darba izstrādē analizētas augstskolu veiktās kampaņas četrās sociālo mediju platformās – Facebook, Twitter, Instagram un Youtube. Analīze veikta periodā no 2020. gada 1. jūnija līdz 31. augustam. Pētījuma ietvaros novērojamas atšķirības universitāšu sociālo mediju lietošanas stratēģijās. Pētījuma rezltātā autors secina, ka izraudzīto augstskolu sociālo tīklu mārketinga produktivitātes atšķirības neveidojas balstoties uz ekonomisko sekotu, bet gan atšķirībām iestāžu digitālā mārketinga stratēģijās un zīmola redzējumā. The research aims to measure digital marketing productivity on social media by using user engagement data. Two Latvian universities are selected - the University of Latvia represents state universities, Turība University is selected from the private sector. The analysis has been conducted from 1st of July 2020 to 31st of August 2020 on four social media platforms – Facebook, Twitter, Instagram and Youtube. Throughtout the analysis it is appearant that both universities have different social media usage strategies. As a result of the research, the author concludes that the differences in university digital marketing productivity on social media are not a direct cause of the economic sector for either of universities, but rather a result of the individual strategic choices and the brand development vision.