• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunu produktu pieprasījuma prognozēšana.

Thumbnail
Öffnen
303-82579-Petersons_Klavs_kp19051.pdf (1.718Mb)
Autor
Pētersons, Klāvs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Jaunu produktu pieprasījuma prognozēšana ir svarīga sastāvdaļa jebkura uzņēmuma darbībai, kurš ražo vai pārdod produktus un pakalpojumus. Ir vairāki prognozēšanas metodes un modeļi, kurus ir iespējams izmantot. Ir svarīgi izvēlēties visprecīzāko modeli, lai uzņēmums var veiksmīgi darboties un attīstīties. Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt pieprasījuma prognozēšanas modeļus un metodes, lai varētu precīzi noteikt katras metodes atbilstību reālajai situācijai. Prognozēšanai tiek ņemti vērā prognozēšanas modeļu atbilstība tirgus datiem. Farmācijas tirgus pieprasījuma faktoru izpētei palīdz ekspertu piesaistīšana.
 
New product demand forecasting is an important component in any business that manufactures or sells products and services. There are many demand forecasting methods and models which can be used. It is important to choose the most precise model so that a company can function properly and grow. The aim of this master thesis is to research demand forecasting models and methods, so it is possible to accurately determine every model’s adequacy to a realistic situation. For forecasting, the compliance of forecasting models with market data is taken into account. The involvement of experts helps to study the demand factors of the pharmaceutical market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55052
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV