Show simple item record

dc.contributor.advisorMantrovs, Vadims
dc.contributor.authorHanzovska, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-30T01:02:33Z
dc.date.available2021-06-30T01:02:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82088
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55212
dc.description.abstractBez kosmētikas līdzekļiem mūsu ikdiena praktiski nav iedomājama. Tie ir parastākie līdzekļi kurus izmantojam savā ikdienas higiēnā, piemēram, šampūni, ziepes, tie ir dekoratīvās kosmētikas līdzekļi, tās ir pat smaržas. Kā neapjukt plašajā piedāvājuma klāstā, kā būt drošam, ka iegādātais kosmētikas līdzeklis nav viltojums? Kā pasargāt sevi kā patērētāju un kas jāzina, ja vēlies uzsākt savu kosmētikas līdzekļu ražošanu. Kādi normatīvie akti regulē kosmētikas līdzekļus, kur vērsties pēc palīdzības, lai uzzinātu padziļinātu informāciju par produktu? Lielākoties atbildes uz šiem jautājumiem slēpjas kosmētikas līdzekļu marķējumā. Ņemot vērā to, ka šī ir ļoti strauji augoša industrija, rūpējoties par sevi un apkārtējiem ir nepieciešams zināt kādas ir atbilstoša marķējuma prasības, lai kosmētikas līdzekli laistu apgrozībā, līdz ar to varam uzzināt vai kosmētikas līdzeklis būs lietošanā drošs.
dc.description.abstractOur daily life can not exist without cosmetic products anymore. They are the most basic things that we are used to have in our daily hygiene, such as shampoos, soap, parfume and make up. How to make sure that the cosmetic product you purchased is not a fake? How to protect yourself as a consumer and what you need to know if you want to start producing your own cosmetic products? What are the laws that regulates cosmetic products in the market and where can you look for help to learn more in-depth information about the product? Mostly, answers to these questions can be found in the label of cosmetic products. In view of the fact that this is a very fast-growing industry it is necessary to know about the requirements of appropriate labelling in order to put the cosmetic product into the market.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectJuridiskā zinātne
dc.subjectkosmētikas līdzeklis
dc.subjectkosmētikas līdzekļa marķējums
dc.subjectkosmētikas līdzekļu viltojumi
dc.subjectpatērētājs
dc.subjectmaldinošs marķējums
dc.titleKosmētikas līdzekļu marķējums.
dc.title.alternativeLabeling of cosmetic products.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record