Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorBirkāne, Paula
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:38Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80905
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55373
dc.description.abstractDarba nosaukums - vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas sekmēšana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā: Darba autore – Paula Birkāne Darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Teorētiskajā daļā veikta atmiņas teorētiskās bāzes izpēte, apkopoti atmiņas veidi, noteiktas atmiņas veicināšanas iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Empīriskā pētījuma daļā sagatavots pētījums, kurā apzināta pētāmās bērnu dārza grupas atmiņas spēja un tās izmantošanas iespējas un potenciāls skaitāmpantiņu, pirkstiņrotaļu un dziesmiņu ar kustībām, lotto atmiņas spēles, smaržu maisiņu apguves procesā. Veikta iegūto rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba pielikumos apkopotas pētījumā izmantotās dziesmiņas, pirkstiņrotaļas un skaitāmpantiņi. Nozīmīgākie secinājumi, kas izdarīti darbā: Atmiņai ir būtiska nozīme bērna dzīvē, kas nosaka arī dzīves kvalitātes līmeni Atmiņas attīstībai ir individuāls raksturs katram bērnam atsevišķi Uzmanības piesaiste un noturība ir pirmā un svarīgākā lieta iegaumēšanas procesā Kvalifikācijas darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 50 lpp., tajā iekļauts 21 attēls, 4 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 30 angļu, 4 krievu valodā. Darbam ir pievienoti 3 pielikumi.
dc.description.abstractTitle of the work - promotion of the memory of middle school age children in the pre-school pedagogical process: Author of the work - Paula Birkāne The aim of the work is to theoretically find out and practically study the possibilities of memory development of middle school children in the pre - school pedagogical process. In the theoretical part, the research of the theoretical basis of memory is carried out, the types of memory are summarized, the possibilities of memory promotion in the pre-school pedagogical process are determined. In the part of the empirical research, a study has been prepared, which identifies the memory capacity of the studied kindergarten group and its use and potential in the process of learning counters, finger toys and songs with movements, lotto memory games, perfume bags. The analysis of the obtained results has been performed. The appendices of the qualification paper summarize the songs, finger games and counters used in the research. The most important conclusions made in the work: Memory plays an important role in a child's life, which also determines the level of quality of life; Memory development has an individual character for each child individually; Attention and persistence is the first and most important thing in the process of memorization. The qualification paper is written in Latvian, it consists of an introduction, two parts, conclusions and proposals. The volume of the work is 50 pages, it includes 21 figures, 4 tables. The list of used literature and sources includes: 20 sources in Latvian, 30 in English, 4 in Russian. 3 appendices are attached to the work. Keywords: memory, memory allocation, memory enhancement
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectatmiņa
dc.subjectatmiņas iedalījums
dc.subjectatmiņas sekmēšana
dc.subjectatmiņa
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas sekmēšana pirmsskolas pedagoģiskajā darbā
dc.title.alternativePromoting the memory of school age children in the pre-school pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию