Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorSniedzāne, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:38Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80906
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55374
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Radošā rotaļa – vidējā pirmsskolas vecuma bērnu dialogrunas prasmju sekmētāja. Darba autore: Līva Sniedzāne Darba mērķis: Pētīt dialogrunas veidošanos radošajās rotaļās vidējā pirmsskolas vecuma bērniem. Teorētiskajā daļā ir analizētas un raksturotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par runas attīstību vidējā pirmsskolas vecumā. Kvalifikācijas darbā ir sniegts vidējā pirmsskolas vecuma bērnu runas un valodas raksturojums, akcentējot dialogrunas veidošanos kā vienu no galvenajiem uzdevumiem šajā vecumposmā. Ir raksturota radošās rotaļas izmantošana bērnu dialogrunas sekmēšanai. Empīriskajā daļā ir aprakstīts pētījums par bērnu dialogrunas veidošanos radošajā rotaļā, ir veikts pētījuma metodoloģiskais apraksts, izveidoti dialogrunas vērtēšanas kritēriji, kas vērtē dialogrunu un tās attīstības līmeni pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Iegūtie rezultāti ir analizēti un apkopoti. Pētījuma gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze: radošā rotaļa sekmē vidējā pirmsskolas vecuma bērna dialogrunas pilnveidi, ja rotaļām pedagoģiskajā procesā tiek atvēlēts pietiekami daudz laika, skolotājs netieši iesaistās bērnu intereses, darbības un sarunu uzturēšanā. Darba struktūra: ievads, 2 nodaļas, 4 tabulas, 4 attēli, secinājumi, literatūras avotu saraksts. Atslēgas vārdi: runa, valoda, dialogruna, vidējais pirmsskolas vecums, radošā rotaļa. Darba apjoms: 41 lapas.
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: Creative game – facilitator of dialogue speech skill for pre school age children Author of the work: Līva Sniedzāne Aim of the work: To study the formation of dialogue in creative games for pre school children; The theoretical part analyzes and describes the findings of pedagogy and psychology scientists on the development of speech in pre school age. The qualification paper describes the speech and language characteristics of pre school children, emphasizing the formation of dialogue as one of the main tasks for pre school children. The empirical part includes a study on the formation of children's dialogue in creative play, a methodological description of the study, criteria for evaluating the dialogue, which assesses the level of dialogue and its development at the beginning and end of the study. In the course of the research, the hypothesis was confirmed: creative play promotes the improvement of dialogue in a pre school-aged child. Structure of the work: introduction, 2 chapters, 4 tables, 4 pictures, conclusions, list of references. Keywords: speech characteristics, average preschool age, creative play, dialogue. Paper volume: 41 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectDialogruna
dc.subjectRadošā rotaļa
dc.subjectruna
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.titleRadošā rotaļa-vidējā pirmsskolas vecuma bērnu dialogrunas sekmētāja
dc.title.alternativeCreative game – facilitator of dialogue speech skill for pre school age children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record