3-4 gadus vecu bērnu sīkās motorikas sekmēšana veidošanas nodarbībās pirmsskolā
Author
Lipanova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
3-4 gadus vecu bērnu sīkās motorikas sekmēšana veidošanas nodarbībās pirmsskolā Darba autore ir Jekaterina Lipanova. Darba mērķis: noteikt un aprobēt netradicionālo līdzekļu izmantošanas veidus smalkās motorikas attīstības procesā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu smalkās motorikas attīstības process būs veiksmīgāks, ja tiks izmantotas netradicionālas veidošanas tehnikas, kas ir orientētas uz spējām, īpatnībām, katra bērna līmeni, stimulē intereses un vajadzību veikt roku darbības.Uzdevumus: 1. Izstudēt zinātniski metodisko literatūru par pētījuma problēmu. 2. Caur netradicionālajām veidošanas tehnikām noteikt sīkās motorikas attīstības īpatnības jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. 3. Diagnosticēt smalkās motorikas attīstību 3-4 gadu vecuma bērniem. 4. Aprobēt veidošanas tehnikas, lai attīstītu pirmsskolas vecuma bērnu sīko motoriku, un sniegt rezultātus. Darba struktūra . Darbs sastāv no ievada, trīm nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta, 7 pielikumiem. 5 tabulas,12attēlas Theme: Developing of fine motor skills of 3-4 year children in pre-school at modeling classes. The author: Jekaterina Lipanova Paper’s supervisor: Daiga Kalēja-Gasporoviča Goal: to identify and practice the ways of usage modeling tools in the process of developing fine motor skills of pre-school junior age children. The process of fine motor skills development will be more successful, if innovative ways of modeling which are oriented on opportunities, peculiarities and the level of each child is used, stimulating the interest and the importance making a handy work. Objectives: 1. To study out science-methodological literature upon the goal of the research. 2. To highlight the specifications of fine motor skills of junior pre-school aged children through innovative modeling techniques. 3. To detect the level of fine motor skills of 3-4 aged children. 4. To test the techniques of modeling for fine motor skills development of pre-school junior children and show the results of the age through the techniques of modeling. Paper’s structure: the paper consists of introduction, three chapters, conclusion, 12 paintings, 5 tables, a list of literature and 7 appendixe. Key words: fine motor skills, : 3-4 year old children building lesson, preschool.