Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorRumberga-Pliena, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:39Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other80914
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55379
dc.description.abstractAutors: Zane Rumberga-Pliena Darba autore ir novērojusi, ka grupas darba ikdienā iekļaujot digitālos uzdevumus, bērni daudz labāk uztver informāciju un ilgāk spēj koncentrēties uzdevumu veikšanai. Ar šo darbu autore vēlas pārbaudīt digitālo rīku sniegtās iespējas tieši lasītprasmes apguves procesā un izcelt moderno tehnoloģiju izmantošanas pozitīvās puses, gūt priekšstatu par risinājumiem, kā tās iekļaut pirmsskolas ikdienā, nenodarot kaitējumu bērnu emocionālajai un fiziskajai veselībai. Pētījuma mērķis: Pētīt un praktiski pārbaudīt digitālo rīku izmantošanu motivācijas lasīt vecināšanā 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek apskatītas atziņas par digitālo rīku izmantošanu motivācijas lasīt veicināšanā, kuras apstiprinās arī darba empīriskajā daļā. Digitālo rīku izmantošana lasītprasmes apguves procesā var būt līdzeklis motivācijas lasīt veidošanai, jo ar digitālo rīku palīdzību ir iespējams rast bērnos interesi un pozitīvās emcojas, kas palīdz veidoties motivācijai. Digitālo rīku izmantošanas iespējas motivācijas lasīt veicināšanā ir ļoti dažādas, tāpēc tās nevar vispārināt, ir jāpielāgo individuāli katram bērna, situācjai un veicamajam uzdevumam. Atslēgas vārdi: Digitālie rīki, lasītprasme, motivācija, pedagoģiskais process, pirmsskola Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits – 20 Pielikumu skaits - 5 Attēlu skaits – 9 Tabulu skaits – 3 Kopējais lappušu skaits - 46
dc.description.abstractAuthors: Zane Rumberga-Pliena Title of qualification paper: Usage of digital tools in preschool to promote 5-6 year old children motivation to read The author of the paper has observed that including digital tasks in daily group work, children perceive information much better and are able to concentrate on tasks for longer. With this work, the author wants to test the possibilities offered by digital tools in the process of learning to read and highlight the positive aspects of using modern technologies, to get an idea of how they are integrated into preschool, without harming children's emotional and physical health. The aim of the research: Research and practical tests of the use of digital tools in the promotion of motivation to read for 5-6 year old children. The theoretical part of the research deals with the findings on the use of digital tools in the promotion of motivation to read, which are also confirmed in the empirical part of the research. The use of digital tools in the process of learning to read can promote motivation to read, because with the help of digital tools it is possible to find childhood interest and positive emotions that help to develop reading motivation. The use of digital tools to promote motivation in reading is very diverse, so they cannot be generalized, they must be adapted individually to each child individual reading skills, attention and reading task. Keywords: Digital tools, literacy, motivation, pedagogical process, preschool Number of bibliographic list items – 20 Number of attachments – 5 Number of pictures – 9 Number of tables – 3 Number of pages - 46
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectmotivācija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleDigitālo rīku izmantošana motivācijas lasīt veicināšanai pirmsskolā 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeUsage of digital tools in preschool to promote 5-6 years old children motivation to read
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record