Rotaļa kā saskarsmes prasmju sekmētāja agrās bērnības vecumā
Author
Kaža, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Agita Kaža Darba tēma: Rotaļa kā saskarsmes prasmju sekmētāja agrās bērnības vecumā Darba vadītājs: Prof. Dr. psych.Tija Zīriņa Pētījuma mērķis: Pētīt 2 – 3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes rotaļās Pētījuma saturs: darba teorētiskās daļas pirmajā nodaļā tiek aplūkotas un analizētas dažādu pedagogu, psihologu atziņas par saskarsmi, kā veidojas saskarsme pirmsskolā. Darba otrajā nodaļā tiek pētīta agrās bērnības saskarsmju prasmju sekmēšanā rotaļās. Nodaļas saturs lielākoties balstās uz praktisko pētījumu. Pētījumā piedalās agrās bērnības vecuma 16 bērni. Pētījumā tiek organizētas rotaļas ar kuru palīdzību bērni veicina sekmīgu saskarsmes prasmju veidošanos. Secinājumos apkopota nozīmīgākā informācija saskarsmes prasmju attīstību rotaļā. Atslēgas vārdi: saskarsme, saskarsmes prasmju attīstība, rotaļa, pirmsskola, bērni. Darba apjoms: darbs sastāv no 4 nodaļām un 5 apakšnodaļām, tam ir 55 lapas. Darbā aplūkojamas 2 tabulas, 2 attēli un pielikums, kurā ir redzams 21 attēls, izmantotās literatūras saraksts sastāv no 45 avotiem. Author of the work: Agita Kaza Theme of the work: Playing as an early-childhood promotion of communication skills Supervisor of the work: Prof. Dr. psych. Tija Zirina The aim of the research: To study 2-3-year-olds' skills in games Study content: the first chapter of the theoretical part of the work looks at and analyzes the knowledge of various educators, psychologists, about how they come into contact in preschool. The second section of work examines the promotion of early childhood communication skills in games. The content of the chapter is largely based on the practical study. 16 children of the age of early childhood are involved in the study. The study organizes games to help children develop successful communication skills. The conclusions summarise key information on the development of communication skills in play. Keywords: communication, development of communication skills, playing, preschool, children. Scope of the work: the work consists of 4 chapters and 5 subdivisions, with 55 pages. The work includes 2 tables, 2 pictures and an attachment showing 21 figures, a list of authorities used consisting of 45 sources.