2 -3 gadīgu bērnu veselības un fiziskās mācību jomas apguve pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
Author
Kalniņa, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Lāsma Kalniņa Darba vadītāja: Inga Stangaine Kvalifikācijas darba nosaukums: “2 -3 gadīgu bērnu veselības un fiziskās mācību jomas apguve pedagoģiskajā procesā pirmsskolā” Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā Pētījuma priekšmets: 2– 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana saistībā ar veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomu Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pētīt 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā Pētījuma hipotēze: 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā būs sekmīga, ja pedagoģiskajā procesā būs izmantotas kustību mācību rotaļas ar bērniem interesantiem un paveicamiem uzdevumiem, iekļaujot daudzveidīgu inventāru Pētījums sastāv no divām nodaļām: teorētiskā nodaļa – fiziskās aktivitātes un veselība, pamatkustību raksturojums, to nozīme bērna veselības un fizisko aktivitāšu mācību jomas apguves veicināšanā un īss ieskats 2-3 gadus vecu bērnu fiziskajā attīstībā, kustību rotaļa – fizisko aktivitāšu un veselības veicinātāja; empīriskā nodaļa – bērnu novērošana pedagoģiskajā procesā, metodoloģisko ieteikumu apraksts 2-3 gadus vecu bērnu veselības un fizisko aktivitāšu mācību jomas apguvei pedagoģiskajā procesā pirmsskolā iekļaujot pamatkustības un kustību rotaļas Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 41 lappusēm, darbā iekļauta 1tabula un 7 attēli, darbā izmantoti 29 teorētiskās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: fiziskā aktivitāte, veselība, kustību rotaļa, pamatkustības Author of the qualification work: Lāsma Kalniņa Research paper manager: Inga Stangaine Title of the qualification work: “Learning the field of health and physical education of 2-3 year old children in the pedagogical process in preschool” - Cēsis: Latvijas universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte. Cēsu filiāle, 2021 Subject of study: Pedagogical process in preschool Subject of matter: Promoting the acquisition of basic movements by 2-3 year old children in the field of health and physical activity The aim of the study: is to theoretically substantiate and practically research the promotion of basic movements of 2-3 year old children in the pedagogical process in preschool The study hypotesis: Promoting the acquisition of basic movements of 2-3 year old children in pre-school will be successful if movement games with interesting and achievable tasks for children are used in the pedagogical process, including a variety of inventory Key words: physical activities, health, movement-based plays, basic movements The study consists of two chapters: theoretical chapter - physical activity and health, description of basic movements, their role in promoting the acquisition of the child's health and physical activities and a brief insight into the physical development of 2-3 year old children, movement play - a promoter of physical activity and health; practical chapter: observation of children in the pedagogical process, description of methodological recommendations for the acquisition of the field of health and physical activity of 2-3 year old children in the pedagogical process in pre-school, including basic movements and movement games Extent of the qualification work: 41 pages, includes one table, seven pictures