• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības problēmas un sociāli emocionālās kompetences attīstības iespējas rotaļu procesā

Thumbnail
Öffnen
299-81042-Cizinoka_Elina_ec19006.pdf (1.087Mb)
Autor
Čižinoka, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Svence, Guna
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma tēma : Pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības problēmas un sociāli emocionālās kompetences attīstības iespējas rotaļu procesā Pētījuma mērķis: Izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu grupas 4-5 gadu uzvedības grūtību pazīmes un apzināt to korekcijas iespējas rotaļu procesā Pētījuma autore : Elīna Čižinoka Petījuma vadītāja : Guna Svence Pētijums sastāv no 4 nodaļām, kurā pirmajā nodaļā ir teorētiskais raksturojums bērnu nevēlamas uzvedības raksturojums, otrajā nodaļā ir bērnu psiholoģiskais, emocionālais sociālais un fiziskais raksturojums, trešajā nodaļā – sociāli emocionālās kompetences 4 – 6 gadu veciem bērniem un ceturtajā nodaļā ir pētījums par 4 – 6 gadu vecu bērnu uzvedības grūtības risināšanas iespējām rotaļu procesā. Pētījums sastāv no 56 lpp., ietver 4 tabulas, 8 attēlus, 2 pielikumus – uzvedības novērošanas protokols un rotaļu apraksti, analizēti 39 literatūras avoti. Atslēgas vārdi. 4 – 6 gadu vecu bērnu uzvedības grūtības.
 
Subject of the study : Behavioral problems of preschool children and opportunities for the development of social-emotional competence in the play process. Purpose of the study: To study the signs of behavioral difficulties of a group of preschool children aged 4-6 and to identify the possibilities of their correction in the play process Author of the study : Elīna Čižinoka Supervisior of the study : Guna Svence The study consists of 4 chapters, in the first chapter there is a theoretical characterization of children's undesirable behavior, in the second chapter there is a psychological, emotional social and physical characterization of children, in the third chapter - social emotional competences for 4-6 year old children and in the fourth chapter there is a study of 4-6 the possibilities of solving the behavioral difficulties of year-old children in the play process. The study consists of 56 pages, includes 4 tables, 8 figures, 2 appendices - behavioral observation protocol and play descriptions, 39 literature sources are analyzed. Keywords. Behavioral difficulties of children aged 4 to 6 years.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55424
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV