dc.contributor.advisor | Svence, Guna | |
dc.contributor.author | Apsīte, Baiba | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:04:47Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:04:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 81062 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55434 | |
dc.description.abstract | Darba mērķis: teorētiski noskaidrot un empīriski pārbaudīt uzvedības problēmu grupiņā pedagoģiskās korekcijas iespējas, lai tās sekmīgi izmantotu praksē turpmākajā pedagoģiskajā darbībā pirmsskolas jaunākā vecumposma grupā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas Teorētiskā daļa: divās nodaļās izpētīta teorētiskā literatūra par uzvedības problēmu cēloņiem un sekām; kā arī uzvedības problēmu pedagoģiskās korekcijas iespējas un nosacījumi pirmsskolas jaunākā vecumposma grupā. Empīriskā daļa: aprakstīti un analizēti pedagoģiskā vērojuma dati, kā pielietojot uzvedības problēmu pedagoģiskās korekcijas programmu un veicinot bērnu psiholoģisko kompetenci jeb sociāli emocionālo prasmju attīstību, ir panākti uzlabojumi bērnu emociju regulēšanas un uzvedības izpausmju jomās. Pētījuma jautājums - izpētīt pedagoģiskās darba metodes un nosacījumus sekmīgai problemātiskas uzvedības korekcijai pirmsskolas grupiņā, balstoties uz tās cēloņu un ierosinātāju kopsakarību izpratni ir sekmīgi atklāts praktiskā pedagoģiskā darbībā izpētot un empīriski pārbaudot metožu kopumu, kas mazina problemātiskas uzvedības izpausmes, saskaņā ar pirmsskolas vadlīnijām – aizraujošās rotaļnodarbībās un mācot bērniem pozitīvus saskarsmes modeļus. Kvalifikācijas darba struktūra: darbā ir ievads, trīs nodaļas ar vairākām apakšnodaļām, secinājumi, ieteikmi, iekļautas 4 tabulas un 2 diagrammas un pielikums. Darba apjoms ir 78.lpp. | |
dc.description.abstract | The aim: theoretically ascertain and empirically examine child behavioural problems and pedagogical possibilities to alleviate them for the younger children in kinder garden. The qualification work consists of two parts - theoretical and empirical. Theoretical part: Researched literature about the causes and aftermath of child behavioural problems and possibilities of pedagogical correction. Empirical part: analysed and described pedagogical observation data, how to apply child behaviour problem correction program and promote child psychological competence or socially emotional skill improvement, the advancement is reached in child emotional control and behaviour expression. The research question - investigate pedagogical work methods and conditions for successful behaviour correction in a pre-school group, based on understanding the coherence between causes and aftermath it is successfully discovered in practical pedagogical work, by analysing and empirically testing the set of methods, which alleviates child behavioural problems, in congruence with pre-school guidelines – in exciting play lessons and teaching children positive communication models. Structure of qualification work: introduction, three sections with subsections and conclusions and recomendations, 4 tables and 2 diagrams included, wolume of the work is 78 pages. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | uzvedības problēmas | |
dc.subject | bērni | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | pedagoģiskā korekcija | |
dc.title | Bērnu uzvedības problēmas grupā un tās pedagoģiskās korekcijas iespējas | |
dc.title.alternative | Children's behavioral problems in the group and the possibilities of its pedagogical correction | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |