Temata "MANA VALSTS – LATVIJA" apguve pirmsskolas izglītības programmas 1. posmā
Author
Bork-Ržečicka, Lita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēmas “Temata “Mana valsts – Latvija” apguve pirmsskolas izglītības programmas 1. posmā” mērķis pētīt mācību saturu tēmas “Mana valsts – Latvija” apguves iespējas pirmsskolas izglītības 1. posmā. Diplomdarba teorētiskajā daļā darba autore veic teorētiskās literatūras analīzi par sociālo un pilsonisko mācību jomu, 1. posmu un pedagoģisko procesu, kā arī analīzē mācību materiālus un līdzekļus. Diplomdarba praktiskajā daļā darba autore veic pirmsskolas pedagogu aptauju un izstrādā mēneša mācību plānu, ko izvērtē ar ekspertatzinuma metodi. Mēneša plāns palīdzēs aktualizēt sociālo un pilsonisko mācību jomu un popularizēs tikumisko audzināšanu. Atslēgvārdi: sociālā un pilsoniskā mācību joma, 1. posms, tēma “Mana valsts – Latvija”. ““My Country – Latvia” Learning in Pre-school Education Program Level 1” Diploma Paper’s aim is to reseach study content “My Country – Latvia” acquisition opportunities in the 1st stage of pre-school education. In the theoretical part of Diploma Thesis, the author analyzes the theoretical literature on the field of social and civic studies, the 1st stage and the pedagogical process, as well as analyzes the study materials and tools. In the practical part of Diploma Thesis, the author conducts a survey of preschool teachers and develops a monthly curriculum, which is checked by the method of expert opinion. The monthly plan will help to actualize the field of social and civic education and will promote moral upbringing. Keywords: social and civic field of study, 1st stage, theme “My country – Latvia”.