Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorViļuma-Fedčuna, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:55Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81333
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55485
dc.description.abstractDiplomdarbs veikts temā „Pirmsskolas izglītības iestādes un skolas sadarbība bērna pārejā no pirmsskolas uz skolu Norvēģijā”. Par sociāli nozīmīgu problēmu kļūst tēma par pirmsskolas izglītības iestādes un skolas sadarbību bērna pārejā no pirmsskolas uz skolu, kā arī tas ka trūkst nopietnu pētījumu šajā jomā. Diplomdarba mērķis ir izveidot pirmsskolas izglītības iestādes un skolas sadarbības modeli bērna pārejai no pirmsskolas izglītības iestādes uz skolu. Diplomdarba izstrādes procesā tika izmantotas tādas pētīšanas metodes, kā pedagoģijas un psiholoģijas literatūras analīze, intervijas, ekspertu atzinumu metode, iegūto rezultātu apkopošana un analīze. Diplomdarba struktūra: Ievads, kurā tiek pamatota problēmas aktualitāte, tiek aprakstīti pētījuma subjekts, objekts, mērķis, uzdevumi, pētījuma jautājums un metodes. Teoretiskais apskats, kas sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek izskatītas sadarbības jēdziena būtība un sadarbības formas. Otrajā nodaļā ir raksturota pirmsskolas izglītības iestādes un skolas sadarbība, to mērķi, uzdevumi un organizācija. Diplomdarba praktiskajā daļā (3. nodaļa) tiek izklastīti pētnieciskās metodes, to pamatojums, pētījuma instrumentu izvēle, empīriskā petījuma gaita, tiek izklāstīti, interpretēti, apkopoti un novērtēti pētījuma rezultāti, tiek sniegta atbilde uz pētījuma jautājumu. Sadaļā „Nobeigums” izdarīti secinājumi, ieteikts pētāmas problēmas risinājums un norādīti turpmākie pētījuma virzieni. Darbs ir izklāstīts 56 lappusēs un satur: 12 tabulas un 3 attēlus. Darbam tiek pievienoti izmantotās literatūras saraksts, kurā ir norādīti 40 avoti, kas izmantoti, lai uzrakstītu diplomdarbu un 7 pielikumi.
dc.description.abstractThe paper deals with „The cooperation between pre-school and school, in the transition of children from pre-school to school in Norway”. Quite an outstanding problem has become the topic about the cooperation between pre-school and school, as well as the fact that there is no serious research in this field so far. The aim of research is to create a model of cooperation between pre-school and school, in the transition of children from pre-school to school in Norway”. The research methods used during the writing process were following: pedagogical and psihology literature analysis, interviews method, experts conclusions method, compilation and analysis of the obtained results. The structure of the paper: In the Introduction where the topicality of the problems has been underpined the subject, the object, the aim, tasks, research question and research methods. Theoretical review is presented in two chapters. In the first chapter the concept of cooperation and forms of cooperation have been analyzed. The cooperation between pre-school and school, their aim, tasks and organization are analyzed in the chapter two. In the third practical part of the paper, the methods and the instruments of research, grounding of the choise, the procedure of empiric research and the results of research are outlined, interpreted, summarized and estimated. In the section „Conclusions” the conclusions are made, as well as the proposed solution of the research problem is suggested and further directions of the research are recommended. The paper is written on 56 pages and it contains 12 tables and 3 pictures. In the appendix there is a list of literature containing 40 source used for the paper and 7 supplements.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsadarbības formas
dc.subjectekspertu atzinumu metode
dc.subjectsadarbības modelis
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes un skolas sadarbība bērna pārejā no pirmsskolas uz skolu Norvēģijā
dc.title.alternativeThe cooperation between pre-school and school, in the transition of children from pre-school to school in Norway
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record