Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorMajore, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:57Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81561
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55499
dc.description.abstractDiplomdarbs “Skaņu izrunas traucējumu korekcijas iespējas 1. klases skolēniem, izmantojot galda spēles” tika izstrādāts pamatojoties uz praksē gūto pieredzi. Strādājot sākumskolā, arvien biežāk nākas saskarties ar skolēniem, kuriem ir skaņu izrunas traucējumi, kas apgrūtina apgūt mācību programmu. Pētījumā tika iesaistīti desmit 1. klases skolēni ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Praktiskajā darbībā tika izpētīts, kādus rezultātus sniedz logopēdisko galda spēļu izmantošanas skaņu izrunas traucējumu korekcijas darbā. Pētījuma mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt skaņu izrunas traucējumu korekcijas iespējas 1.klases skolēniem, izmantojot galda spēles. Hipotēze: skaņu izrunas traucējumi tiks uzlaboti 1.klases skolēniem, izmantojot galda spēles ja: 1.tās tiks daudzveidīgi izmantotas koriģējoši attīstošās darbības sistēmā; 2.tiks ņemts vērā vecumposma īpatnības un individuāla pieeja katram skolēnam; 3.skolēni aktīvi varēs darboties, iesaistot visas maņas. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas, salīdzinātas un analizētas logopēdu, pedagogu un psihologu atziņas par skaņu izrunas traucējumiem un to korekcijas iespējām, izmantojot galda spēles. Praktiskajā daļā tiek veikta logopēdiskā izpēte, koriģējoši attīstoša darbība, datu apstrāde un analīze. Pētījumā laikā tiek izstrādātas logopēdiskās galda spēles, kuras izmantotas skaņu izrunas traucējumu korekcijai. Diplomdarba apjoms: 58 lpp, 10 attēli, 3 tabulas, 12 pielikumi, 54 literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi – skaņu izrunas traucējumi, 1. klases skolēni, galda spēles.
dc.description.abstractDiploma paper: The possibility of correction of disorder sound pronunciation in students of the 1st grade by using table games The paper is written based on the experience of apprenticeship. More and more often the author is faced to pupils who have disorders of sound pronunciation that makes it complicated to acquire the curriculum at the school. Ten class students of the first class with disorders of phonemically phonemic are involved in the research. The case study has developed what results are achieved by using speech therapy table games of sound disorders of the pronunciation during correction work. The study aim is to find out theoretically and test practically sound disorders of pronunciation correction possibilities using table game among the first class pupils. Hypothesis: Pupils pronunciation of sounds disorders in the first class is improved by using table games if: 1.it is used differently in the working system of correcting development. 2.it is taken into account features of the age stage and individual approach for every child. 3.pupils actively participate using all senses. The author has viewed, compared, and analysed quotes about sounds disorders and those correction possibilities by using table games of the speech therapist, teachers, and psychologist in the theoretical part. During the case study, the author has done research on speech therapy, activities of correcting development, processing and analyses of data. The speech therapy table games are developed during the case study that are used in the correction of speech therapy. The volume of diploma paper: 58. pages, 10.pictures, 3. tables, 12. appendixes, 56. information resources of the literature. The keywords are disorders of pronunciation development, the first class pupils and table games .
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskaņu izrunas traucējumi
dc.subject1. klases skolēni
dc.subjectgalda spēles
dc.subjectfonētiski fonemātiski traucējumi
dc.titleSkaņu izrunas traucējumu korekcijas iespējas 1.klases skolēniem, izmantojot galda spēles
dc.title.alternativeThe possibility of correction of disorder sound pronunciation in students of the 1st grade by using table games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record