Vidējā pirmsskolas vecumu bērnu sadarbību prasmju veicināšana āra nodarbībās
Author
Rihtere, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbību prasmju veicināšana āra nodarbībās Darba autore: Karīna Rihtere Darba zinātniskā vadītāja: doc., Dr paed., Mg. Hist. Staņislava Marsone Darba saturs: 44 lpp, 3 pielikumi, 3 tabulas, 12 diagrammas, analizēti 30 literatūras avoti Darba mērķis: Teorētiski izanalizēt un praktiski izpētīt vidējās pirmskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanas iespējas āra nodarbībās. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts sadarbības prasmes būtība, nozīmē. Uzmanība tiek vērsta vairāk uz vidējās pirmsskolas vecuma bērnu attīstību. Tiek apskatīta āra nodarbību vajadzība, svarīgums. Pētnieciskajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums, kā āra nodarbībās tiek veicināta sadarbības prasme. Pētījuma atslēgas vārdi: āra nodarbības, vidējais bērnu vecumposms, sadarbība, prasmes. Title of the bachelor paper: promoting cooperation skills of preschool children in outdoor activities The author of the bachelor paper: Karīna Rihtere Supervisor of the bachelor paper: assist.prof., Dr paed., Mg. Hist. Staņislava Marsone Volume of the paper: 44 pages, 3 annexes, 3 tables, 12 diagrams, 30 literature sources analysed The aim of the research: Theoretically analyze and practically research the possibilities of promoting the cooperation skills of preschool children in outdoor activities. The theoretical part deals with the essence and meaning of cooperation skills. The focus is more on the development of preschool children. The need and importance of outdoor activities is considered. In the research part, an empirical study is carried out on how cooperation skills are promoted in outdoor activities. Key words: outdoor activities, preschool age, cooperation, skills.