Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorKleinberga, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:59Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81819
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55518
dc.description.abstractDarba nosaukums: E-mācību līdzekļu izmantošana lasītprasmes sekmēšanai pirmsskolā Autors: Katrīna Kleinberga Darba zinātniskais vadītājs: Asoc. profesore Dr.paed. Gunta Siliņa-Jasjukeviča Darba sastāv no: 71 lapas, 14 datu tabulām, 5 pielikumiem un 31 literatūras avota Bakalaura darba mērķis: Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek analizēta iegūtā informācija par e-mācību līdzekļu izmantošanu un to pielietojumu mūsdienu pirmsskolā, kā arī par tradicionālo mācību līdzekļu izmantošanu pirmsskolā. Tiek analizēta iegūtā informācija to plusi un mīnusi lasītprasmes sekmēšanai pirmsskolā kā arī inovatīvie piemēri Latvijā, kā izmantot jaunākās tehnoloģijas darbam ar 5-6 gadīgu bērnu, sekmējot lasītprasmi pirmsskolas vecumposmā. Bakalaura darba empīriskajā daļā tiek analizēts veiktais pētījums un iegūtie dati un to rezultāti. Veiktajā pētījumā tiek rasta atbilde uz pētījuma jautājumu - kuru mācību līdzekļu - tradicionālo vai e-mācību līdzekļu - izmantošana sekmē 5-6 gadīgu bērnu lasītprasmi veiksmīgāk? Nonākot pie veiktā pētījuma secinājumiem - pētījums pierāda, ka lasītprasmi sekmē gan tradicionālo mācību līdzekļu izmantošana, gan e-mācību līdzekļu izmantošana, bet efektīvākus rezultātus pētījuma laikā sasniedz bērni, kuru lasītprasme tika sekmēta izmantojot e-mācību līdzekļus.
dc.description.abstractTitle: Use of e-learning tools to promote reading in preschool Author: Katrīna Kleinberga Scientific advisor: Assoc. Professor Dr.paed. Gunta Siliņa-Jasjukeviča The work consists of: 71 pages, 14 data tables, 5 appendices and 31 bibliographic sources The aim of the bachelor's thesis: The theoretical part of the bachelor's thesis analyzes the obtained information about the use of e-learning tools and their application in modern pre-school, as well as about the use of traditional teaching aids in pre-school. The obtained information on the pros and cons of promoting reading in preschool is analyzed, as well as innovative examples in Latvia on how to use the latest technologies to work with a 5-6 year old child, promoting reading in preschool. The empirical part of the bachelor's thesis analyzes the research and the obtained data and their results. The research answers the research question - which teaching aids - traditional or e-learning aids - promote the reading skills of 5-6 year old children more successfully? Reaching the conclusions of the study - the study proves that reading is promoted by both the use of traditional teaching aids and the use of e-learning aids, but more effective results are achieved during the study by children whose reading skills were promoted using e-learning tools.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectE-mācību līdzekļi.
dc.subjectPirmsskola.
dc.subjectLasītprasme.
dc.subjectLasītprasmes sekmēšana.
dc.subject5-6 gadīgo bērnu lasītprasmes sekmēšana.
dc.titleE - MĀCĪBU LĪDZEKĻU IZMANTOŠANA LASĪTPRASMES SEKMĒŠANAI PIRMSSKOLĀ
dc.title.alternativeUSE OF E-LEARNING TOOLS TO PROMOTE LITERACY IN PRESCHOOL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record