Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorStepanova, Karina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:01Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81986
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55532
dc.description.abstractSociālās prasmes nodrošina sociālo adaptāciju, veido un uztur esošās sociālās attiecības un tām ir ilgtermiņa un īslaicīga ietekme uz indivīda dzīvi. Tāpēc pirmsskolas vecums ir izšķirošs periods bērnu sociālo prasmju attīstībai. Pētījuma mērķis: pētīt bērnu sociālo prasmju attīstību un izstrādāt pedagoģiskos uzdevumus sociālo prasmju veicināšanai caur sadarbību grupā 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma hipotēze: Ar sadarbību grupā ir iespējams veicināt 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstību. Iegūtie rezultāti: Pētījuma rezultāti hipotēze ir apstiprinājusies, jo bērni pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības, kurā tika integrētas grupu aktivitātes, ieguva augstākus sasniegumus sociālo prasmju attīstībā. Kas nozīmē, ka bērniem ir labāka sadarbība, komunikācijas un uzklausīšanas spējas, spēja sadzīvot ar vienaudžiem, iegūt draugus, veidot veselīgas attiecības, aizsargāt sevi un kopumā būt spējīgiem harmoniski sadarboties ar vienaudžiem.
dc.description.abstractSocial skills ensure social adaptation, form and maintain existing social relationships and have a long-term and short-term impact on an individual's life. Therefore, preschool age is a crucial period for the development of children's social skills. The aim of the research: to study the development of children's social skills and to develop pedagogical tasks for the promotion of social skills through cooperation in a group of 5-6 year old children. Research hypothesis: By cooperating in a group it is possible to promote the development of social skills of 5-6 year old children. Results obtained: The results of the research hypothesis have been confirmed, because children, after the pedagogical pilot activity, in which group activities were integrated, achieved higher achievements in the development of social skills. This means that children have better cooperation, communication and listening skills, the ability to live with peers, make friends, build healthy relationships, protect themselves and, in general, be able to work harmoniously with peers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectGrupu darbs
dc.title5-6 gadus vecu bērnu sadarbība grupā ka sociālo prasmju veicinātājs
dc.title.alternativeCooperation of 5-6-year-olds in the group as a driver of social skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record