5. un 6. klases skolēnu motivācijas aktivizēšana matemātikas apguvē, izmantojot Minecraft spēles digitālo vidi.
Author
Hildebrante, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs ir izstrādāts ar mērķi izpētīt Minecraft spēles digitālās vides izmantošanas iespējas, lai aktivizētu 5. un 6. klases skolēnu mācīšanās motivāciju matemātikas apguvē. Diplomdarba aktualitāte ir saistīta ar nepieciešamību aktivizēt skolēnu mācīšanās motivāciju un iesaisti attālinātajā mācību procesā, lai veicinātu interesi par matemātikas mācību priekšmetu, kas ilgtermiņā sekmētu augstāku mācību sniegumu. Kā efektīvs rīks izvēlēta Minecraft spēles digitālā vide, tādējādi apmierinot nepieciešamību mācību procesā pielietot digitālās tehnoloģijas un spēlē balstītu mācību principus. Pētījumā konstatēts, ka Minecraft spēles digitālo vidi iespējams izmantot matemātikas stundās daudzveidīgos veidos dažādās mācību stundas daļās, tādējādi aktivizējot skolēnu iesaisti un mācīšanās motivāciju. The aim of the diploma thesis is to explore the possibilities of using the digital environment of Minecraft game to activate the learning motivation in mathematics of 5th and 6th grade students. The topicality of the diploma thesis is related to the need to activate students' learning motivation and involvement in the distance learning process in order to promote interest in the subject of mathematics, which would promote higher learning performance in the long run. The digital environment of Minecraft game was chosen as an effective tool, thus satisfying the need to apply digital technologies and game-based learning principles in the learning process. The study found that the digital environment of Minecraft game can be used in a variety of ways in different parts of math lesson, thus activating student engagement and learning motivation.