Interaktīvo mācību metožu izmantošana kultūras vēstures tēmas "Latviešu godi" apguvei 12. klasē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Autori interese, kā veicināt kultūras vēstures veiksmīgāku apguvi, mācību procesā aktīvi iesaistot skolēnus. Tādēļ diplomdarba tēma ir „Interaktivo mācību metožu izmantošana kultūras vēstures tēmas „Latviešu godi” apguvē 12. klasē”. Darbs sastav no 3 daļām un 6 pielikumiem. 1. daļa izpētīti pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi pētāmās problēmas aspektā, tēmas „Latviešu godi” apgūšanai izvēlētās mācību metodes; 2. daļa atspoguļota tēmas „Latviešu godi”mācību saturs; 3. daļa atspoguļota tēmas „Latviešu godi”aprobācijas norise un iegūto rezultātu analīze. Pielikumos iekļauts stundu tematiskais plāns, izdales materiāli, uzskates materiāli par godiem un skolēnu projektu darbi. Skolēnu projektu darbu rezultāti liecina par veiksmīgu tēmas apguvi un ieinteresētību tajā. Atslēgvardi: interaktivās macību metodes, godi, krustabas, vedības, bedības
The author’ s point of interest is how to promote the process of learning history of culture more successful. Therefore the title of this project is „Utilization of interactive teaching methods in acquiring theme of history of culture „Latvian celebrations of lifetime” in class 12”. The project consists of 3 parts and 6 attachments. Part 1 – to investigate the problem aspects related to pedagogy and psychology, apprpopriate teaching methods and tools; Part 2 – to show educational content of theme „Latvian celebrations of lifetime”; Part 3 – to show through practice and analysis the theme „Latvian celebrations of lifetime”. The attachemts include semester study plan, student materials, visual aids with baptism, wedding, burial, students’ project works. Students’ project works are indicative of succesful acquiring of theme and students’ interest in it. Key words: interactive teaching methods, baptism, wedding, burial

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By