Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Evija
dc.contributor.authorMiķīte, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:04Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82131
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55549
dc.description.abstractDiplomdarbā pētīta atgriezeniskās saites būtība mācību procesā un digitālo rīku sniegtās iespējas atgriezeniskās saites nodrošināšanā. Tēma aktualizēta gan VISC projekta “Skola2030” īstenotās kompetenču pieejas, gan arī 2020./2021. mācību gada ietvaros, kad mācību process profesionālajās vidusskolās, kurā veikts gadījuma pētījums, un arī citās Latvijas izglītības iestādēs Covid-19 pandēmijas rezultātā jāīsteno attālināti. Darba autorei kā jaunam angļu valodas pedagogam konkrētā pētījuma tēma šādos apstākļos ir īpaši aktuāla angļu valodas mācību stundās profesionālajā vidusskolā. Pētījuma mērķis ir izpētīt, vai digitālo rīku izmantošana uzlabo atgriezeniskās saites procesa nodrošināšanu angļu valodas stundās profesionālajā vidusskolā. Tika veikts gadījuma pētījums vienā profesionālajā viduskolā, anketējot 73 skolēnus un 30 skolotājus, lai noskaidrotu, kādas ir iespējas izmantot digitālos rīkus, lai pilnveidotu atgriezeniskās saites nodrošināšanu angļu valodas stundās profesionālajā vidusskolā. Kā arī diplomdarba autore veica novērojumus, konstatējot katra digitālā rīka priekšrocības un trūkumus, pielietojot izvēlētos digitālos rīkus angļu valodas stundās. Pētījuma dati ļauj secināt, ka digitālie rīki ir vērtīgs un efektīvs papildinājumus, lai sniegtu atgriezenisko saiti angļu valodas stundās profesionālajā vidusskolā. Kā arī, apkopojot iegūtos datus un rezultātus, secināts, ka 5 izvēlētie digitālie rīki ir lietojami dažādās mācību situācijās profesionālajā vidusskolā, ka visērtāk lietojamie digitālie rīki ir uzdevumi.lv, Google veidlapas / Microsoft veidlapas un kahoot.com. Retāk lietojami tādi digitālie rīki kā menti.com un Miro platforma. Pētījumā iegūtos datus varētu papildināt, ja izpētes periods būtu ilgāks. Kā arī pētījumu varētu paplašināt, veicot izpēti arī klātienes mācību periodā.
dc.description.abstractWithin the framework of the Diploma Paper, the essence of feedback in the study process and the possibilities provided by digital tools in providing feedback have been studied. The topic has become topical both within the competence approach implemented by the VISC project “Skola2030” and within the school year 2020./2021., when the study process in vocational secondary schools, where a case study has been conducted, and also in other Latvian educational institutions, as a result of the Covid-19 pandemic, has to be implemented remotely. For the author of the Paper, as a new teacher, this topic was especially relevant in such circumstances in English language lessons in a vocational secondary school. The aim of the study is to investigate whether digital tools improve the provision of the feedback process in English lessons in a vocational secondary school. A case study was conducted in one vocational secondary school, surveying 73 students and 30 teachers to find out how the use of digital tools can improve the provision of feedback in English language lessons in a vocational secondary school. As well as the author of the Diploma Paper made observations, identifying the advantages and disadvantages of each digital tool, using the selected digital tools in English lessons. A case study concludes that digital tools are valuable and effective additions to providing feedback on English lessons in a vocational secondary school. Also, summarizing the obtained data and results, it was concluded that the 5 selected digital tools can be used in different learning situations in the vocational secondary school; the most convenient digital tools are uzdevumi.lv, Google forms / Microsoft forms, and kahoot.com. Less commonly used digital tools were such as menti.com and the Miro platform. The data obtained in the study could be supplemented if the study periods were longer. As well as the research could be expanded by conducting research during the full-time study period. Keywords: feedback, digital tools, English, vocational secondary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectprofesionālā vidusskola
dc.titleDigitālie rīki atgriezeniskās saites sniegšanā angļu valodas stundās profesionālajā vidusskolā
dc.title.alternativeDigital Tools to Ensure Feedback in English Lessons in Vocational Training Center
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record