Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorGailīte, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:04Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82156
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55551
dc.description.abstractDiplomdarbs “Interaktīvu datorprogrammu izmantošana matemātikas metodikā 7. klasē” piedāvā ieskatu praktiskā pētījumā/pedagoģiskā eksperimentā, kā padarīt matemātikas mācīšanu 7. klasē pēc iespējas jēgpilnāku, balstoties uz tehnoloģiju iespējām. Darbā tiek analizēta interaktīvu datorprogrammu efektivitāte/lietojamība matemātisku problēmu risināšanā, sakarību atklāšanā un apkopoti metodiski ieteikumi matemātikas skolotājiem digitālu rīku izmantošanai 7. klases matemātikas stundās. Darbā piedāvāts ieskats, kā skolēniem efektīvāk mācīt matemātikas problēmrisināšanas prasmes, diferencējot IT programmas vizualizācijai un vienlaikus paaugstinot skolēnu mācību motivāciju, kā arī praktiski pārbaudīts, kā skolotāja spēja izmantot moderno tehnoloģiju iespējas un vienlaikus nolasīt konkrētās klases vajadzības un pielāgot tām mācību formas ietekmē skolēna interesi par matemātikas apgūšanu. Darba rezultāti ieskicē nepieciešamību diferencēt digitālos rīkus, metodes un uzdoto darbu formas konkrētas matemātiskas problēmas/sakarības iemācīšanai, salīdzina IT programmu GeoGebra un Desmos iespējas un piedāvātos materiālus, kā arī piedāvā skolotājiem praktisku stundu piemērus un ieteikumus digitālo rīku pielietošanai gan attālinātajās, gan klātienes mācību stundās. Diplomdarbā ir 3 nodaļas, 25 attēli, 1 tabula, 7 pielikumi.
dc.description.abstractThe diploma thesis “Use of Interactive Computer Programs in Mathematics Methodology in 7th Grade” offers an insight into practical research/pedagogical experiment on how to make the teaching of mathematics in 7th grade as engaging and interesting as possible, based on the possibilities of technology. The work analyzes the efficiency / usability of interactive computer programs in solving mathematical problems, discovering connections and summarizes methodological recommendations for mathematics teachers to use digital tools in 7th grade mathematics lessons. The paper offers an insight into how to teach students math problem solving skills more effectively, differentiating IT programs for visualization and at the same time increasing students' learning motivation, as well as practical testing of how the teacher's ability to use modern technology and read the needs of specific classes can help students in learning mathematics. The results outline the need to differentiate digital tools, methods and assignment forms for teaching a specific mathematical problem / relationship, compare the possibilities and materials offered by the IT programs GeoGebra and Desmos, and offer teachers practical examples and recommendations for using digital tools in both distance and face-to-face mathematics lessons. Thesis consists of 3 chapters, 25 figures, 1 table, 7 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdigitālie rīki matemātikai
dc.subjectproblēmrisināšana
dc.subjectsakarību atklāšana
dc.subjectmetodiskie ieteikumi
dc.subjectpraktisku uzdevumu paraugi
dc.titleInteraktīvu datorprogrammu izmantošana matemātikas metodikā 7. klasē
dc.title.alternativeUse of Interactive Computer Programs in Mathematics Methodology in 7th Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record