Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliniece, Dace
dc.contributor.authorJansone, Rasa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:04Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82158
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55553
dc.description.abstractDiplomdarba temats “Attālināto mācību procesa elementi un to izmantošanas iespējas pamatskolas (5.-9. Klase) svešvalodu stundās klātienē” ir aktuāls, jo kopš 2020. gada globālās pandēmijas sākšanās, mācību process daudzās pasaules valstīs ir ticis pārcelts pilnībā uz attālinātu. Svešvalodu apguve pamatskolas klasēs pirmo reizi noris attālināti. Darba mērķis ir izpētīt attālināto mācību procesa elementus, kurus būtu ieteicams efektīvi izmantot arī klātienes mācībās svešvalodu apguvei pamatskolas klasēs (5.-9. klase). Darbā ir noskaidrotas attālināto mācību, pašvadītas mācīšanās un mācību motivācijas jēdzienu definīcijas, kā arī iezīmēti attālināto mācību galvenie elementi. Fokusējoties uz svešvalodu apguves procesu attālināti, tika izšķirts, kuras no svešvalodu mācīšanās prasmēm ir visgrūtāk un visvieglāk attīstīt attālināti. Noslēgumā tiek piedāvātas tās prakses, kuras būtu vēlams no attālināta mācību procesa iekļaut arī klātienes mācību procesā. Darbā izmantotas tādas pētniecības metodes, kā zinātniskās literatūras referatīva analīze, ietvertās novērošanas metode, 8 padziļinātās intervijas ar vācu un angļu valodas skolotājiem un anketēšana izmantojot autoru veidoto elektronisko aptauju “Aptauja par attālināto mācību procesa elementiem”, kas notika no 28. aprīļa līdz 5. maijam, 2020. gadā. Aptaujā piedalījās 101 respondents (skolēni no 5. līdz 9.klasei). Izmantotās avotu un literatūras sarakstā ir 30 avoti un 8 intervijas. Pētījuma darbam ir 40 lappuses un 10 pielikumi.
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis “Distance Foreign Language Learning in Middle School and Applying its Elements in the Classroom” is topical, because since the beginning of the global pandemic in 2020 the learning process has been completely remote. For the first time, learning foreign languages in primary school classes takes place only remotely. Distance foreign language learning in middle school and applying its elements in the classroom The aim of the paper is to study the elements of the distance learning process, which would be recommended to be used effectively in full-time learning process for learning foreign languages in primary school classes (Grades 5-9). The paper clarifies the definitions of distance learning, self-directed learning and learning motivation, as well as outlines the main elements of distance learning. By focusing on the process of learning foreign languages remotely, it was decided which of the foreign language learning skills are the most difficult and easiest to develop remotely. In the end, the best practices of the remote learning are pointed out, which would be useful to include from the distance learning process also in the full-time learning process. The research methods included referential analysis of scientific literature, observation method, 8 in-depth interviews with German and English teachers and a survey made by the authors "Survey on Elements of Distance Learning Process", which took place from April 21 to 20. May 2020. In total 101 respondents (pupils from 5th to 9th grade) participated in the survey. The list of sources and literature used includes 30 sources and 8 interviews. The research work has 40 pages and 10 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectattālinātās mācības
dc.subjectsvešvalodu apguve attālināti
dc.subjectdistance learning
dc.subjectlearning foreign languages remotely
dc.titleAttālināto mācību procesa elementi un to izmantošanas iespējas pamatskolas (5.-9. klase) svešvalodu stundās klātienē
dc.title.alternativeDistance foreign language learning in middle school and applying its elements in the classroom
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record