Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorBulava, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:05Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82183
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55559
dc.description.abstractLasītprasme ir viena no svarīgākajām prasmēm, kas nepieciešama veiksmīgai tālākajai izaugsmei un akadēmisko sasniegumu iegūšanai. Darba autores uzskata, ka pastiprināta uzmanība lasītprasmes apgūšanai jāpievērš arī angļu valodā, lai skolēnam angļu valodas apgūšana būtu veiksmīga. Darba mērķis ir noskaidrot kā šobrīd apsekotajās skolās notiek skolēnu ar lasītprasmes grūtībām identificēšana un atbalsts. Diplomdarbā pētīta zinātniskā literatūra par lasītprasmes grūtībām un ar to saistītajām īpatnībām sākumskolas skolēniem, analizēti skolēnu darbi un pedagogu aptaujas dati, kā arī skolēnu lasītprasmes rādītāji latviešu valodā. Sniegti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi darbam ar skolēniem, kuriem ir specifiski lasītprasmes traucējumi vai disleksija. Balstoties uz iegūtajiem pētījuma datiem, ir izstrādāti secinājumi un sniegti ieteikumi darbam klasēs ar skolēniem ar specifiskiem lasītprasmes traucējumiem vai disleksiju. Atslēgas vārdi: lasītprasme, skolēni ar disleksiju, specifiski lasīšanas traucējumi, angļu valodas apguve
dc.description.abstractLiteracy is one of the most important skills that is necessary to promote person’s individual growth and to obtain the best possible academic success. The authors consider that the increased attention should be paid to promote reading skills in English language so the students can learn at the best possible level. The aim of this research paper is to determine how students with reading difficulties are identified and what is the amount of support they are provided with. The authors have investigated scientific literature regarding the dyslexia and specific reading disorders and its specific features to primary school students. They also have analyzed students’ papers, data from teachers’ survey and students reading indicators. Based on the obtained research data, authors have provided conclusions and developed recommendations for class work for students with specific reading disorders or dyslexia. The key words: literacy, students with dyslexia, specific reading disorders, learning English.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectskolēni ar disleksiju
dc.subjectspecifiski lasīšanas traucējumi
dc.subjectangļu valodas apguve
dc.titleLasītprasmes veicināšana angļu valodā sākumskolas skolēniem ar disleksiju vai specifiskiem lasīšanas traucējumiem
dc.title.alternativePromoting reading skills in English language for primary school students with dyslexia or specific reading disabilities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record