Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorMažis, Miķelis Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:07Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82252
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55571
dc.description.abstractDiplomdarbā aprakstīta diferencēšanas stratēģiju pielietošanas efektivitāte augstākā līmeņa angļu valodas skolēnu iesaistē 11. klases angļu valodas tiešsaistes stundās. Diplomdarba pirmajā daļā izklāstīta un analizēta teorija par diferencēto pieeju, kā arī izpētīti tās veidi un nepieciešamie pielāgojumi sekmīgam pielietojumam tiešsaistes vidē. Darba otrajā daļā ietverts gadījuma pētījums par diferencēšanas stratēģijām augstākā līmeņa angļu valodas skolēnu iesaistei, kurā analizēti izmantotie diferencētie uzdevumi un izklāstīta skolēnu atgriezeniskā saite par diferencēto pieeju, kuras mērķis ir skolēnu iesaistes veicināšana. Tiek izvirzīti arī priekšlikumi angļu valodas skolotājiem. Diplomdarbs sastāv no 45 lappusēm, 8 attēliem un 9 pielikumiem.
dc.description.abstractThe Diploma Paper explores the effectiveness of differentiation strategies applied for engaging advanced level students in online English lessons of Grade 11. The first part of the Diploma Paper describes and analyses the theory of a differentiated approach, as well as studies its types and adjustments to be applied successfully in an online setting. The second part introduces a case study on differentiation strategies for engaging advanced level English learners, which analyses the employed differentiated assignments and presents student feedback regarding different approaches with the intention of maximizing student engagement. Recommendations for English language teachers are also proposed. The Diploma Paper consists of 45 pages, 8 figures, and 9 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdiferencēšana
dc.subjecttiešsaiste
dc.subjectiesaiste
dc.subjectdifferentiation
dc.subjectonline
dc.titleDiferencēšanas stratēģijas augstākā līmeņa skolēnu iesaistīšanai 11. klases tiešsaistes angļu valodas stundās
dc.title.alternativeDifferentiation Strategies for Engaging Advanced Level Students in Online English Lessons of Grade 11
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record