Skolēnu radošās darbības sekmēšana mācību tēmas “Sirreālisms” apguvē 9. klasē
Author
Bugrova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Skolēnu radošās darbības sekmēšana mācību tēmas “Sirreālisms” apguvē 9. klasē”, mērķis ir izpētīt, kā plānot un realizēt sirreālisma virziena apguvi vizuālās mākslas stundās 9. klasē, lai ar to veicinātu skolēnu radošuma attīstību. Pētījuma jautājums: Vai caur sirreālisma virzienu apgūšanu var veicināt skolēnu radošo domāšanu un radošo darbību vizuālās mākslas stundās 9. klasē? Bakalaura darbā ir 58 lpp., ievads, sešas daļas, secinājumi, 12 tabulas, literatūras un avotu saraksts, 8 pielikumi. Pirmā līdz trešajai daļai ir teorētiskas, kur ir apkopota informācija par sirreālisma virzienu, tā spilgtākajiem māksliniekiem un uzdevumu kopa, balstīta uz sirreālisma paņēmieniem. Ceturtā līdz sestajai daļai ir praktiskas, atklāj pētījuma jautājumu. Šeit ir apkopoti skolēnu radošo darbu rezultāti, kā arī analizētas veiktās darbības, aptaujas jautājumi un rezultāti. The aim of diploma paper “Students Creative Activity Promoting Within Course Theme “Surrealism” in the 9th Grade” is to explore how to plan and implement surrealism learning in 9th grade on visual art lessons to promote students’ creativity development. Research question: Is it possible to promote students creative thinking and creative activity through the surrealism movement on the visual art lessons in the 9th grade? Bachelor thesis has 58 pages, introduction, six parts, conclusion, 12 tables, list of references, 8 annex. 1st to 3rd parts are theoretical, where is summarized information about surrealism movement, it’s most famous artists and tasks based on surrealistic techniques. 4th to 6th parts are practical, reveal the research question. Here are summarized students results, analyzed accomplished work, questions and results of the survey.