Mācību tēmas "Aušana ar pērlītēm- aproces izveide" apguve 7. klasē Dizainā un tehnoloģijās attālinātajās mācībās
Author
Višņova, Armanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs “Mācību tēmas: „Aušana ar pērlītēm- aproces izveide” apguve 7. klasē dizainā un tehnoloģijās attālinātajās mācībās” uzrakstīts latviešu valodā ietver 55 teksta lappuses, 46 attēlus, 7 tabulas, 6 pielikumus un 35 literatūras avotus. Diplomdarba mērķis ir izpētīt „Aušana ar pērlītēm” apguvi 7. klasē mācību priekšmetā „Dizains un tehnoloģijas”, izveidot tematisko plānu un aprobēt praksē. Darbā izpētīta literatūra un izstrādāts mācību saturs tēmai “Aušana ar pērlītēm”. Izstrādājot mācību saturu, darba autore ņēmusi vērā norādījumus attālinātā mācību procesa organizēšanā; atlasījusi atbilstošas metodes; apskatījusi normatīvos dokumentus un izstrādājusi vērtēšanas kritērijus. Atslēgas vārdi: aušana ar pērlītēm, dizains un tehnoloģijas, digitāla skices izveidošana, etnogrāfija kā iedvesmas avots. The diploma paper “The Acquisition of Design and Technologies Study Topic "Bead Weaving" in Form 7 During Distance Learning” written in Latvian includes 55 pages of text, 46 pictures, 7 tables, 6 appendices, and 35 sources of theoretical literature. The aim of the Paper is to explore the Bead Weaving learning unit in the subject Design and Technologies, develop a thematic unit plan, and carry it out in Form 7. In the Paper, the Author analyzed theoretical literature and created learning content for the unit “Bead Weaving.” In order to create learning content, the Author implemented the guidelines of distance learning process organization, selected appropriate methods, analyzed regulatory documents, and outlined the assessment criteria. Keywords: Bead weaving, Design and Technologies, digital sketching, ethnography as a source of inspiration.