Akadēmisko sniegumu uzlabošana ar atbalsta konspektu palīdzību 5.-6. klašu skolēniem
Author
Liņevs, Gļebs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Akadēmisko sniegumu uzlabošana ar atbalsta konspektu palīdzību 5. un 6. klašu skolēniem. Gļebs Liņevs, darba vadītājs prof. Jānis Mencis. Diplomdarbs, 27 lpp., 15 literatūras avoti, 2 pielikumi, 7 attēli un 1 tabula. Latviešu valodā. Darba mērķis bija pielietot atbalsta konspektu metodi un sastādīt tematisku karti, gatavojoties pārbaudes darbam 5. un 6. klasēs. Mērķa sasniegšanai veikta zinātniskā literatūras analīze un empīrisks pētījums. Pētījumā veiktas vairākas tematiskas kartes kopā ar skolēniem, izstrādāta sistēmas pieeja, kā uzlabot apguves līmeni skolēniem. Darbā tika izmantotas piktogrammas, atbalsta konspekti un temata kartes. Rezultātā tika iegūta pieredze nākamajam gadam un jēgpilnas idejas, kā uzlabot šo pieeju. Improving academic performance through support notes for 5th and 6th grade students. Glebs Linevs, supervisor prof. Jānis Mencis. Thesis, 27 pages, 15 references, 2 appendices, 7 figures and 1 table. Latvian. The aim of the work was to apply the method of support notes and to compile a topic map in preparation for the test in 5th and 6th grades. To achieve the goal, a scientific analysis of the literature and an empirical study was performed. The study has made several thematic maps together with students, developed a system approach to improving the level of learning for students. Pictograms, support notes and topic maps were used in the work. The result was experience for the coming year and meaningful ideas on how to improve this approach.