Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorAnsone, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:13Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82866
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55615
dc.description.abstractPētījuma aktualitāte izriet no Eiropas Savienības izglītības politikas plānošanas dokumentiem un izvirzītajām prioritātēm, lai uzlabotu skolēnu sniegumu, kā arī, lai apkopotu angļu valodas skolotāju pieredzi, jo visbiežāk tieši valodu skolotāji tiek izvirzīti kā labās prakses piemēri kompetencēs balstīta mācību procesa īstenošanā. Maģistra darba mērķis ir pētīt angļu valodas skolotāju pieredzi kompetencēs balstīta mācību procesa īstenošanā Eiropas Savienības valstīs ar augstiem, vidējiem un zemiem sasniegumiem OECD PISA 2018.gada pētījumā. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi, maģistra darbā autore analizē kompetenču pieejas jēdzienu un kompetences jēdziena vēsturisko attīstību, kā arī skolēna zināšanu, prasmju un attieksmju komponentu nozīmi kompetenču pieejas realizēšanā. Maģistra darbā apkopota dažādu Eiropas Savienības valstu angļu valodas skolotāju pieredze, veikts tās un kompetencēs balstīta mācību procesa realizācijas salīdzinājums OECD PISA 2018.gada pētījuma augstu, vidēju un zema snieguma valstīs. Pētījuma bāzi veido 16 angļu valodas skolotāji no Eiropas Savienības valstīm (Igaunijas, Somijas, Polijas, Austrijas, Latvijas, Lietuvas, Kipras, Rumānijas, Bulgārijas). Pētījuma rezultāti sniedz atbildi uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem – kāda terminoloģija tiek lietota Eiropas Savienības valstīs, lai raksturotu kompetencēs balstītu mācību procesu un kā Eiropas Savienības valstu angļu valodas skolotāji realizē kompetencēs balstītu mācību procesu. Darba apjoms ir 88.lpp., darbā ietveri 4 attēli un 13 tabulas.
dc.description.abstractThe topicality of the research grounds in the European Union's education policy planning documents and the priorities for improving the performance of students, as well as from pooling the experience of English teachers, as language teachers are most often identified as examples of good practice in the implementation of the competence-based learning process. The aim of Master's Thesis is to study the experience of English teachers in the implementation of a competence-based learning process in countries of the European Union with high, average and low achievements in the 2018 OECD PISA study. The author of the Master's Thesis analyses the concept of competence approach and the historical development of the concept of competence, as well as the role of the components of students’ knowledge, skills and attitudes in implementing the competence approach. The Master's Thesis brings together the experience of English teachers from different countries of the European Union and compare teachers’ experience and process of competence-based learning implementation in high, average and low performing countries of OECD PISA 2018 survey. The research base is composed of 16 English teachers from the European Union (Estonia, Finland, Poland, Austria, Latvia, Lithuania, Cyprus, Romania, Bulgaria). The results of the research provide an answer to the research questions: what terminology is used in the countries of the European Union to describe the competence-based learning process and how English-language teachers of the European Union implement a competence-based learning process. Master’s Thesis consists of 88 pages, 13 tables and 4 figures included in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectCompetence
dc.subjectCompetence-based learning process
dc.subjectEnglish teacher experience
dc.subjectphenomenology
dc.subjectkompetencēs balstīts mācību process
dc.titleAngļu valodas skolotāju pieredzes apkopojums kompetences balstīta mācību procesā nodrošināšanai Eiropas valstīs
dc.title.alternativeExperience of English Teachers in the Implementation of the Competence-based learning Process in European Countries
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record