Show simple item record

dc.contributor.advisorKosolapova, Madara
dc.contributor.authorTauriņa, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:13Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82879
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55619
dc.description.abstractIngas Tauriņas Pieredzes darbs “Mācību temata “Gaļa un zivis” apguves organizēšana un atbilstošu mācību materiālu izveide dizainā un tehnoloģijās 7. klasē” apkopo pieredzi plānot un realizēt mācību tēmu “7.3. Kā termiski apstrādā gaļu un zivis atkarībā no izvēlētā gabala kvalitātes, sagriešanas veida vai samalšanas?” 7. klasei mācību priekšmetā dizains un tehnoloģijas. 2020./2021. mācību gads ir laiks, kad skolās sāk ieviest jauno, kompetencēs balstīto projekta Skola2030 mācību programmu. Tas sakrīt ar autores darba gaitu sākšanu skolā. Izjūtot nepieciešamību pēc mācību stundās izmantojamiem tēmas apguvei piemērotiem materiāliem, Inga Tauriņa ir ieguldījusi darbu arī atbilstošu mācību materiālu izveidē, ko izmantot mācību tēmas veiksmīgai realizēšanai. Darbs ir pieredzes apkopojums un izvērtējums, ar mērķi, lai tas arī turpmāk, jau pilnveidots, tiktu izmantots mācību procesa organizācijā un temata “Gaļa un zivis” pasniegšanā. Pieredzes darbs sastāv no 5 nodaļām: 1. Mācību procesa plānošana, 2. Mācību procesa organizēšana, 3. Vērtēšana mācību procesā, 4. Dalīšanās profesionālajā pieredzē, kuras ietver teorētisko, praktisko pamatojumu, pierādījumus un pašvērtējumu. 5. nodaļa – Pedagoģiskais pētījums stāsta par darba ietvaros veikto skolēnu aptauju, kuras mērķis ir bijis noskaidrot skolēnu kā lietotāju viedokli par mācību vielas realizēšanā izmantotajiem mācību materiāliem, lai pēcāk rezultāti tiktu izmantoti autores izveidoto mācību materiālu pilnveidošanā. Darbam ir pielikums, kurā ir iespējams iepazīties ar šādiem Ingas Tauriņas veidotajiem materiāliem: tematiskais plāns 7. klasei, temata plānojums, mācību stundu plāna sagatave un 1 mācību stundas plāna paraugs, prezentācijas mācību stundām, tēmas uzdevumiem, mācību materiālu paraugi pirms un pēc pilnveidošanas, pētījuma aptaujas anketas paraugs, kā arī atspoguļoti pētījumā izmantotās aptaujas rezultāti un skolēnu darbu paraugi, pieredzes apmaiņas semināram Skola2030 veidotā prezentācija. Pieredzes darba apjoms – 39 lpp. Pielikumu skaits – 10. Kopējais darba apjoms ar pielikumiem – 275 lpp.
dc.description.abstractThe Experience work of Inga Tauriņa – “Organization of the study topic “Meat and fish” and development of appropriate study materials in design and technologies for the 7th grade” – summarizes the experience to plan and implement the study topic for the 7th grade “7.3. How to heat treat meat and fish depending on the quality of the selected piece, slicing or grinding? ” in the study subject Design and Technologies. The school year 2020/2021 is the time when the new, competencies-based education program – School2030 curriculum is introduced in schools. This coincides exactly with the beginning of the author's work at school as a teacher. Feeling the need for the study materials, Inga Tauriņa has invested in the development of appropriate study materials to be used for the successful implementation of the study topic. The work is a collection and evaluation of experience, with the aim that the improved study materials can be used in the organization of the study process and acquisition of the topic also in future. The Experience work consists of 5 sections: 1. Planning of the study process, 2. Organization of the study process, 3. Assessment in the study process, 4. Sharing of professional experience, which includes theoretical, practical substantiation, evidence and self-assessment. Chapter 5 - The research – tells about student questionnaire with the aim of finding out the opinion of students as users about the teaching materials used in the implementation of the subject, so that the results can be used to improve the author's teaching materials. There is an appendix to the work, where it is possible to get acquainted with the following materials created by Inga Tauriņa: thematic plan for 7th grade, topic plan, lesson plan preparation and 1 lesson plan sample, presentations for lessons, topic tasks, samples of teaching materials before and after improvement and a sample of the research questionnaire, as well as the results of the survey used in the research and samples of students' work. Volume of the Experience work is 39 pages. Total volume – including 10 appendixes – 275 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.subjectgaļa
dc.subjectzivis
dc.subjectmācību materiāli
dc.subjectpieredze
dc.titleMācību temata “Gaļa un zivis” apguves organizēšana un atbilstošu mācību materiālu izveide dizainā un tehnoloģijās 7. klasē
dc.title.alternativeOrganization of the study topic “Meat and fish” and development of appropriate study materials in design and technologies for the 7th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record