Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolita
dc.contributor.authorMunce, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:16Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82999
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55634
dc.description.abstractDiplomdarbā apskatīta šūšanas tēmas apguve attālināto mācību procesā 6. klasē, radoši izmantojot otrreiz izmantojamos materiālus. Mērķis ir izpētīt attālināto mācību specifiku šūšanas tēmas apguvē dizainā un tehnoloģijās 6. klasē. Pētījuma jautājums - kā pieejamās informācijas komunikāciju tehnoloģijas platformas palīdz realizēt šūšanas tēmas “Roku dūrieni” apguvi attālinātajā mācību procesā. Pirmajā daļā tiek apskatīta teorētiskā bāze par attālināto mācību pieredzi Latvijā, nepieciešamajām prasmēm un līdzekļiem tās īstenošanai, reglamentējošie dokumenti un ieteikumi, kā arī dizaina posmu apguve mājturībā un tehnoloģijās šūšanas kontekstā. Otrajā daļa ir saistīta ar mācību satura izveidi mācību tēmai “Kā radoši izmantot atkārtoti izmantojamus materiālus?” pēc jaunās, “Skola 2030” ieteicamās programmas. Ir izveidots mācību stundu plāns un metodiskie līdzekļi atbilstoši izvēlētajām mācību metodēm, kā arī apskatīta skolotāja loma mācību procesā. Trešā daļā ir atspoguļota prakses aprobācijas gaita un sasniegtie rezultāti attālināto mācību procesā. Diplomdarbā ir ievads, 3 nodaļas, 9 apakšnodaļas, rezultāti un diskusija, secinājumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, un 39 pielikumi. Atslēgas vārdi: šūšana, roku dūrieni, attālinātais mācību process, dizains un tehnoloģijas, mājturība un tehnoloģijas.
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the mastering the topic of sewing in the distance learning process in the 6th grade by using reusable materials creatively. The aim is to explore the specifics of distance learning in the topic of sewing in design and technology in the 6th grade. Subject of the research: how the available information communication technology platforms help to realize the mastering of the sewing topic “Hand stitches” in the distance learning process. The first part deals with the theoretical basis of distance learning experience in Latvia, the necessary skills and means for its implementation, laws and regulations, and recommendations, as well as the mastering of design stages in home economics and technology in the context of sewing. The second part includes the elaboration of the study content for the study topic “How to use reusable materials creatively?” according to the new, School 2030 recommended curriculum. A lesson plan and methodological tools have been developed in accordance with the chosen teaching methods, as well as the role of the teacher in the teaching process has been considered. The third part reflects the course of practice approbation and the achieved results in the distance learning process. The thesis contains an introduction, 3 chapters, 9 sub-chapters, results and discussion, conclusions, list of bibliography, and 39 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectšūšana
dc.subjectroku dūrieni
dc.subjectattālinātais mācību process
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.subjectmājturība un tehnoloģijas
dc.titleŠūšanas apguve attālinātajā mācību procesā 6. klasē dizainā un tehnoloģijās
dc.title.alternativeGrade 6 in Design and Technology
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record