dc.contributor.advisor | Šūmane, Ilze | |
dc.contributor.author | Rence, Elita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:05:16Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:05:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 83043 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55639 | |
dc.description.abstract | Darba autors. Elita Rence Diplomdarba tēma. Didaktisko spēļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu fonētisko traucējumu korekcijā. Pētījuma mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski izpētīt un analizēt didaktisko spēļu izmantošanas iespējas 4-5 gadu vecu bērnu fonētisko traucējumu korekcijā. Pētījuma uzdevumi: Analizēt literatūru par 4-5 gadus vecu bērnu valodas un vispārējo attīstību; Analizēt literatūru par fonētisko traucējumu cēloņiem izpausmēm un korekciju; Izzināt didaktisko spēļu organizēšanas pamatnosacījumus un izmantošanas iespējas 4-5 gadu vecu bērnu fonētisko traucējumu korekcijā; Veikt pedagoģiskā izmēģinājuma darbību par didaktisko spēļu izmantošanu 4-5 gadu vecu bērnu fonētisko traucējumu korekcijā. Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par 4-5 gadu vecu bērnu valodas un vispārējo attīstību, fonētisko traucējumu cēloņiem, veidiem, izpausmēm un korekcijas iespējām. Tiek pētīti didaktisko spēļu pamatnosacījumi un to izmantošanas iespējas valodas apguvē bērniem fonētisko traucējumu mazināšanai. Diplomdarba praktiskajā daļā bērnu grupā veikta novērošana, frontālā un padziļinātā valodas pārbaude un korekcijas darbs fonētisko traucējumu novēršanā 4-5 gadus veciem bērniem, izmantojot dažādas didaktiskās spēles. Diplomdarba apjoms. 49 lapaspuses, 5 attēli, 6 tabulas, 33 izmantotie literatūras un informācijas avoti, 4 pielikumi. | |
dc.description.abstract | The author. Elita Rence Thesis topic. Correction of phonetical disorders using didactic games for 4 to 5-year-old children. The aim of the research is to theoretically find out and practically study and analyse the possibilities of using didactic games in the correction of phonetic disorders in 4-5-year-old children. Research tasks: To analyse the literature on the language and general development of 4-5-year-old children; To analyse the literature on the causes of phonetic disorders, manifestations and correction; To find out the basic conditions for the organization of didactic games and the possibilities of their use in the correction of phonetic disorders of 4-5-year-old children; To carry out a pedagogical experiment on the use of didactic games in the correction of phonetic disorders in 4-5-year-old children. The theoretical part of the diploma thesis analyses the literature on the language and general development of 4-5-year-old children, the causes, types, manifestations and correction possibilities of phonetic disorders. The basic conditions of didactic games and the possibilities of their use in language learning for children to reduce phonetic disorders have been studied. In the practical part of the diploma thesis, observation, frontal and in-depth language testing and correction work in the prevention of phonetic disorders in 4-5-year-old children using various didactic games were performed in a group of children. Volume of diploma work. 49 pages, 5 figures, 6 tables, 33 used literature and information sources, 4 appendices. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | fonētiski valodas traucējumi | |
dc.subject | didaktiskās spēles | |
dc.subject | valodas traucējumu korekcija | |
dc.title | Didaktisko spēļu izmantošana 4-5 gadu vecu bērnu fonētisko traucējumu korekcijā | |
dc.title.alternative | Correction of phonetical disorders using didactic games for 4 to 5 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |