Angļu valodas tiešsaistes stundu plānu un uzdevumu pielāgošana individuālām skolēnu konsultācijām klātienē
Author
Viņķelis, Antis Antons
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
2020./2021. mācību gada II semestrī, autora mācītajās 5. klasēs tika novēroti skolēni ar grūtībām sasniegt tiešsaistes stundās izvirzītos mācību mērķus. Šis radīja nepieciešamību piemērot tiešsaistes videi sagatavotus uzdevumus individuālām konsultācijām klātienē. Darba mērķis ir izpētīt, kā angļu valodas tiešsaistes stundu plānus un uzdevumus var pielāgot individuālām skolēnu konsultācijām klātienē. Pētījuma metode ir gadījuma pētījums vienā no Rīgas sākumskolām laika posmā no 11. janvāra līdz 21. maijam. Pētījuma izlasi veido seši 13 – 14 gadus veci 5. klases skolēni. Izmantotās datu vākšanas metodes: skolēnu rakstu darbu un atgriezeniskās saites analīze. Tika secināts, ka plānojot individuālas klātienes konsultācijas un pielāgojot tiešsaistes angļu valodas stundu uzdevumus, ir jāņem vērā skolēna mācību plānu, slodzi, mācīšanās prasmes un mērķus. Atslēgvārdi: angļu valoda, individuālas konsultācijas, pielāgošana, tiešsaistes stundas. In the II semester of 2020/2021 academic year, the author observed that students of Grade 5 had difficulties to achieve the set online learning outcomes. The necessity for modification of online English lesson plans and exercises for individual, in person consultations. The aim of this Teacher’s Portfolio is to explore methods to modify online English lesson plans and exercises for individual student consultations in-person. The chosen research method is a case study in one primary school in Riga during the period from January 11 till May 21. The research sample consists of six 13-14-year-old Grade 5 students. The following data collection methods are used: students’ written assignments and feedback. It is concluded that when planning individual consultation in person and adapting exercises from the online English lessons, it is necessary to consider the timeframe, workload, learning skills and objectives of students.