Mākslas vēstures un teorijas nozīme vizuālās mākslas saturā 7.-9.klasēs
Author
Kaijaka, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Austra
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Mākslas vēstures un teorijas nozīme vizuālās mākslas saturā 7.-9.klasēs” mērķis ir izpētīt mākslas vēstures un teorijas nozīmi vizuālās mākslas saturā. Atbilstoši kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā izvirzītajiem sasniedzamajiem mērķiem, diplomdarba ietvaros ir izstrādāti 7.-9.klašu uzdevumu piemēri ar konkrētu uzsvaru uz mākslas vēstures izpratni jaunrades darbos. Pētījuma aktualitāte izriet no pretrunas starp vizuālās mākslas praksi un teoriju, veidojot skolēnu izpratni par mākslu, reizē attīstot radošumu un prasmes savas idejas realizēt. Darbu veido 29.lpp un 14 pielikumi ar kopējo apjomu 80.lpp. The purpose of diploma work "The role of art history and theory in visual art form grades 7 to 9." is to research and understand the role of art history and theory in visual art. In the larger context of reaching the desired results of the subject, as part of the research, example assignments where art history and theory are a significant part of the creative process have been developed. The topicality of the research is the contradiction between theory and practice in art lessons, the role of new knowledge versus creative output. The work includes 29 pages and 14 annexes, all together 80 pages.