Fovisma virziens kā radošās darbības veicinātājs vizuālajā mākslā 3. klasē mākslas skolā
Author
Kapakle, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autore Linda Kapakle izstrādājusi diplomdarbu “Fovisma virziens kā radošās darbības veicinātājs vizuālajā mākslā 3. klasē mākslas skolā”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt radošās darbības veicināšanas iespējas mācību tēmā “Fovisms”. Mācību uzdevumi paredzēti tēmas vispusīgai iepazīšanai un skolēnu radošās darbības veicināšanai, uzsvaru liekot uz fovisma virziena mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanu. Par diplomdarba uzdevumiem tika izvirzīta fovisma virziena izpēte un Anrī Matisa mākslinieciskās darbības analīze, radošuma jēdziena un pusaudžu vecumposma izpēte, uzdevumu kopas un mācību materiālu izstrāde mācību tēmas apguvei, kā arī uzdevumu kopas un mācību uzskates materiālu aprobācija, skolēnu anketēšana, rezultātu apkopošana un analīze. The author of the diploma work Linda Kapakle has developed a diploma paper “Fauvism Movement in Visual Arts as a Contributor to Creative Activity in Art School Grade 3”. The aim of the diploma work is to explore the possibilities of promoting creative activity in the education topic “Fauvism”. The learning activities are intended to cover the subject in a comprehensive way and promote pupils’ creative activity, emphasizing the use of Fauvism movement’s artistic means of expression. The tasks of the diploma work that were set and completed are: exploring the Fauvism movement and analysing Henri Matisse’s artistic activity, researching the concept of creativity and characteristics of the adolescence period, the development and approbation of a learning task set and other materials for the learning of the subject, pupil survey, collecting and analysis of the results.