Sociālpedagoģiskā darbība pašvadītas mācīšanās veicināšanā Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs
Автор
Prohorova, Regīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Regīnas Prohorovas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība pašvadītas mācīšanās veicināšanā Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs” izstrādāts ar mērķi izzināt pašvadītas mācīšanās prasmes un raksturot sociālpedagoģisko darbību pašvadītas mācīšanās veicināšanā Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs. Teorētiskajā daļā izzināts pašvadītas mācīšanās teorētiskais pamats, Latvijas pieredze pašvadītas mācīšanās pilnveidošanā un pašvadīta mācīšanās attālinātās mācīšanās apstākļos. Praktiskajā daļā veikts pētījums par pašvadīto mācīšanos Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma pašvadītas mācīšanās veicināšanai Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs. Veikta programmas aprobācija un tās rezultātu analīze. The Diploma Work of Regina Prohorova „Socio-pedagogical Activity in Promoting Self-Directed Learning in Grades 8th, Jelgava Spidola State Gymnasium.” Is designed to explore self-directed learning skills and to describe socio-pedagogical action in promoting selfdirected learning in Grades 8 of Jelgava Spidola State Gymnasium. The theoretical basis of self-directed learning, the experience of Latvia in improving selfdirected learning, and the conditions of self-directed learning in remote learning. A study on self-directed learningin Grades 8 of Jelgava Spidola State Gymnasium has been conducted in the practical part. A socio-pedagogical action programme was developed to promote self-directed learning in Grades 8 of Jelgava Spidola State Gymnasium. The programme is validated and its results analysed. Keywords: self-directed learning, socio-pedagogical action, pupil.