Dziesmu pielietošana gramatikas kompetences pilnveidē krievu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā
Автор
Andrejeva, Inna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Dziesmu pielietošana gramatikas kompetences pilnveidē krievu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā. Dotais darbs ir veltīts gramatikas kompetences veidošanas didaktiskajām iespējām krievu valodas kā svešvalodas stundās ,piesaistot dziesmas un dziesmu tekstus . Diploma darba autors savā darbā analizē gramatikas lomu un vietu svešvalodas apguves procesā. Diplomdarbam ir divas daļas. Pirmajā daļā tiek apkopota un analizēta zinātnieku pieredze un dažādas pieejas un paņēmieni gramatikas kompetences veidošanā apgūstot svešvalodas. Praktiskajā daļā darba autors apraksta pētījuma norisi: pamata posmi, saturs un didaktiskā materiāla struktūra ,kā arī darba formas strādājot ar šo materiālu krievu valodas ka svešvalodas stundās. Darba nobeigumā atrodami autora secinājumi un bibliogrāfija. Dotais pētījums varētu piesaistīt skolotāju, metodiku un citu interesi, kuri seko līdzi mūsdienīgās svešvalodu apguves teorijas un prakses jautājumu attīstībai. The use of songs in the competence development in grammar in Russian as a foreign language lessons in primary school. The given work is dedicated to the didactic possibilities of developing grammar competence in Russian as a foreign language lessons by integrating songs and lyrics. The author of the diploma thesis analyses the role and place of grammar in the process of learning a foreign language. The diploma thesis has two parts. The first part summarises and analyses the scientific experience and various approaches and techniques in the development of grammar competence while learning foreign languages. In the practical part, the author describes the course of the research: the basic stages, content and structure of the didactic material, as well as the forms of work with this material in Russian as a foreign language lessons. At the end of the work you can find the author's conclusions and bibliography. The given research could attract the interest of teachers, methodologists and others who follow the development of modern foreign language learning theory and practice issues.