Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austra
dc.contributor.authorLipiņa, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:24Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83424
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55696
dc.description.abstractOlgas Lipiņas diplomdarba tēma ir ,,Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Jekaterinas Grjazevas–Veselkovas grafikas darbos vizuālās mākslas stundās 6. klasē”. Darba mērķis ir analizēt mākslinieces grafikas darbu nozīmi māksliniecisko līdzekļu izpētē un aktualizēt to pielietojuma iespējas mācību uzdevumos vizuālās mākslas stundās 6.klasē. Atbilstoši valsts pamatizglītības standartam un skolēnu vecumposmam tika izstrādāta uzdevumu kopa. Tās ietvaros skolēni tika iepazīstināti ar grafikas mākslas veidu, ar ofortu kā vienu no grafikas tehnikām un tika izveidots savs ekslibris. Tika izpētīti mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi J.Grjazevas-Veselkovas grafikas darbos un jauniegūtās zināšanas tika pielietotas radošajos darbos, tā turpinot attīstīt mākslinieciskās darbības iemaņas un prasmes. Darba nobeigumā tiek apkopoti pētījuma rezultāti un secinājumi. Autore ir secinājusi, ka, ja mācību procesā izmanto oriģinālus profesionālu mākslinieku mākslas darbu piemērus, tad grafikas māksliniecisko izteiksmes līdzekļu apguve skolēniem notiek mērķtiecīgāk un veiksmīgāk. Darba pielikumā pievienotas mākslinieces J.Grjazevas-Veselkovas grafikas darbu reprodukcijas, skolēnu darbi, izstrādātā uzdevumu kopa un darbu lapas
dc.description.abstractThe theme of Olga Lipina’s thesis is The Analysis of Means of Artistic Expression in J. Grjazeva-Veselkova Graphics on Art Lessons in the 6th Form. The objective of this work is to analyse the importance of means of artistic expression and to implement the results of this research in Art classes for the 6th form students. According to the state standards of basic education and the age of the students the set of tasks has been created. While doing these tasks the students are given an opportunity to study graphics as a type of art, etching as a graphic technique and to design their own ex-libris. The obtained knowledge and acquired skills will be used to develop further artistic skills and abilities.In the final part of this work the results of the research are provided and the conclusion is made.The author concludes that if to include and use the authentic works by a professional artist in the process of teaching the students learn more successfully and become more determined. J.Grjazeva-Veselkova graphics, students paintings, creative tasks and work sheets are attached.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectmākslas darba oriģināls
dc.subjectlīnija
dc.subjectoforts
dc.subjectekslibris
dc.titleMāksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Jekaterinas Grjazevas–Veselkovas grafikas darbos vizuālās mākslas stundās 6. klasē
dc.title.alternativeThe Analysis of Means of Artistic Expression in J.Grjazeva-Veselkova Graphics on Art Lessons in the 6th Form
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record