Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorLaugale, Amanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:25Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83448
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55706
dc.description.abstractMigrācijas rezultātā, arvien vairāk profesijās rodas situācijas, kurās nepieciešamas dažādu valodu zināšanas komunikācijai ar klientiem un, skolu medmāsu gadījumā – skolēniem, jeb pacientiem. Tā kā angļu valoda mūsdienās tiek uzskatīta par internacionālu valodu saziņai visā pasaulē, tāpēc šī Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kāda vajadzību analīze būtu nepieciešama izstrādājot un mācot angļu valodas kursu skolu medmāsām. Lai sasniegtu izstrādāto mērķi, kursa autori veica medmāsu darba apraksta analīzi, skolu medmāsu anketēšanu, lai noskaidrotu vajadzības un vēlmes, interviju ar izvēlētajiem kursa dalībniekiem, dalībnieku zināšanu pārbaudi testā pēc kursa beigām, kā arī vēl vienu dalībnieku anketēšanu, lai iegūtu atgriezenisko saiti par izstrādāto kursu. Pētījuma laikā tika noskaidrotas prasmes un zināšanas, kurām kursa izstrādes laikā būtu jāpievērš lielāka uzmanība. Lai to izdarītu, jāveic precīza vajadzību analīze pēc dažādiem kritērijiem, lai varētu izveidot kursu, kurš būtu atbilstošs un piemērots dalībniekiem ar dažādiem zināšanu un prasmju līmeņiem.
dc.description.abstractAs a result of migration, more and more specialists of different professions are put into situations where knowledge of different languages is required for communication with clients and in the case of school nurses, for students or patients. English is the international language used for communication all over the world. Therefore, the aim of the Diploma Paper is to explore what needs analysis should be taken into account for developing and teaching English for Specific Purposes course for school nurses. In order to achieve the aim, the authors of the Paper did an analysis of job descriptions for nurses, carried out a questionnaire for school nurses in order to find out their needs and wishes, interviews with selected course participants, tested participants’ knowledge at the end of the course, as well as carried out another questionnaire for the course participants in order to receive feedback about the developed course. During the research, the skills and knowledge that should be given more attention to during the course development were identified. To do this, a precise needs analysis according to different criteria must be carried out in order to be able to develop a course that would be relevant and suitable for participants with different levels of knowledge and skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectESP coruse
dc.subjectcurriculum
dc.subjectsyllabi design
dc.subjectneeds analysis
dc.subjectvajadzību analīze
dc.titleVajadzību analīze angļu valodas kursa skolas medmāsām izstrādei un mācīšanai
dc.title.alternativeNeeds Analysis for Developing and Teaching an ESP Course for School Nurses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record