Pozitīvas komunikācijas un sadarbības prasmju pilnveide 1. klasē sociālajās zinībās
Author
Lange, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats: Pozitīvas komunikācijas un sadarbības prasmju pilnveide 1. klasē sociālajās zinībās. Darba mērķis: noskaidrot komunikācijas un sadarbības prasmju pilnveides iespējas sākumskolas skolēniem sociālo zinību stundās. Darba pirmajā daļā analizētas teorētiskās atziņas par pozitīvas komunikācijas un sadarbības prasmju nozīmi sabiedrībā. Empīriskajā daļā aprakstītas pētījumā izmantotās metodes, raksturota pētījuma bāze un atspoguļots praktiskais darbs ar pētījumā iesaistītajiem dalībniekiem. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, 5 tabulām, 13 attēliem, 12 pielikumiem, izmantotās literatūras un avotiem 48. Atslēgas vārdi: sadarbība; komunikācija; sociālās prasmes; sociālās zinības. Theme of thesis: Improving the skills of positive communication and cooperation during social studies in 1st grade. Goal of thesis: To establish possibilities for improving communication and cooperation skills for primary school students during social studies classes. The first part of thesis analyzes theoretical findings on the importance of positive communication and cooperation skills in society. The empirical part describes the methods used to conduct the research and the basis of the research, as well as reflects the practical work done with the participants involved. The conclusion consists of inferences, based on the research. Thesis consists of introduction, 2 parts, 5 tables, 13 pictures, 12 annexes, list of 48 sources of literature and information. Key words: collaboration; communication; social skills; social studies.