Individuāla un individualizēta darba iespējas ar 5. klases skolēniem matemātikā attālinātā mācību procesā
Author
Balgalve, Ērika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Ērikas Balgalves diplomdarbs “Individuāla un individualizēta darba iespējas ar 5. klases skolēniem matemātikā attālinātā mācību procesā” mērķis ir izpētīt kādas ir par individuālas pieejas un individualizācijas principu izmantošanu iespējas matemātikas apguvē 5. klasē attālinātā mācību procesā un kā tās var tikt realizētas konkrētajā izglītības iestādē. Darbā tiek analizēta teorija par individuālu/individualizētu pieeju skolēniem mācību procesā. Acīmredzama kļūst individualizēta pieejas nozīme mācību procesā. Mācību procesā skolēniem jābūt skaidri saprotamiem sasniedzamajiem rezultātiem, bet organizējot mācību procesu attālināti, jāatrod katram skolēnam atbilstoša pieeja kā sasniegt šos rezultātus. Tika veikts kvalitatīvs un kvantitatīvs pētījums kā organizēt individuālu un individualizētu darbu attālinātā mācību procesā. The title of the current scientific paper is “Individual and individualized challenges and opportunities teaching remote math 5th grade students”. Current scientific paper examines individual approach and individualization principles while teaching remote math in 5th gradeand how they can be implemented in a particular educational institution. The paper analyzes the theory of individual/individualized approach to students in the distance learning process. The importance of an individualized approach has become obvious. In the learning process, students must have a clear understanding of the results they are about to achieve, but by organizing the learning process remotely, each student must find an appropriate individual approach to how to achieve what has been planned. A qualitative and quantitative study was conducted on organizing individual and individualized approach in a distance learning process.