Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorAsare, Ivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83987
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55764
dc.description.abstractPašlaik Latvijas skolēniem kopumā labi padodas uzdevumi, kas prasa atcerēties vai rīkoties pazīstamās situācijās, taču trūkst iemaņu un pieredzes iedziļināties un apstrādāt daudzveidīgus datus, darboties komandā, piedāvāt risinājumus nestandarta situācijām, veidot sakarības starp teorētiski apgūto un reāli dzīvē pieredzēto, analizēt paveikto un izvirzīt mērķus nākamajiem darbiem. Skolēniem trūkst prasmju īstenot savas ieceres jaunos apstākļos. Diplomdarba empīriskā pētījuma mērķis ir noskaidrot zināšanu konstruēšanas darbību izmantošanas iespējas 11.klases skolēnu mācīšanās iedziļinoties prasmju attīstīšanai ekonomikas temata “Nauda un finanšu sektors” apguvē. Pētījumā iegūtie rezultāti apstiprina plašas iespējas izmantot zināšanu konstruēšanas darbības mācīšanās iedziļinoties prasmju attīstīšanai, taču, atbildot uz pētījuma jautājumu “kā zināšanu konstruēšanas darbības veicina 11.klases skolēnu mācīšanās iedziļinoties prasmes ekonomikas temata “Nauda un finanšu sektors” apguvē”, jāsecina, ka, ja tas ir vienīgais rīks/ metode, ko izmanto skolotājs, mācīšanās iedziļinoties prasmju attīstīšana var nenotikt, ja visu pārējo mācīšanos ietekmējošo faktoru iedarbība būs negatīva vai tā netiks ņemta vērā. Diplomdarbs sastāv no 58 lappusēm, 9 attēliem, 9 tabulām un 7 pielikumiem.
dc.description.abstractToday students in Latvia are good at solving tasks, which require to remember or to act in known situations, however they lack skills and experience to explore and process diverse data, to cooperate in a team, to offer solutions for non-standard situations, to make connections between theory and real-life experiences, to analyze the achieved results and to set the goals for next tasks. Students are lacking the necessary skills to realize their intentions in new circumstances. The aim of the empirical study of the diploma thesis is to explore the possibilities to use knowledge construction activities to facilitate the development of deep learning skills of 11th grade students in learning economics topic “Money and financial markets”. The results of the study confirm broad possibilities to use knowledge construction activities to facilitate the development of deep learning skills, however, when seeking to answer the study question “how knowledge construction activities facilitate the development of deep learning skills of 11th grade students in learning economic topic “Money and financial markets”, it has to be concluded that if this is the only tool/ method used by the teacher, then development of deep learning skills may not happen, if the impact of all the other factors affecting learning will be negative or will not be considered. The diploma thesis consists of 58 pages, it includes 9 images, 9 tables and 7 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMācīšanās iedziļinoties
dc.subjectPrasmes
dc.subjectSkolotāja un skolēna mijiedarbība
dc.subjectIzpratne
dc.subjectZināšanu konstruēšana
dc.title11.klases skolēnu mācīšanās iedziļinoties prasmju attīstīšana ekonomikas temata “Nauda un finanšu sektors” apguvē
dc.title.alternativeDevelopment of deep learning skills for pupils in 11th grade in mastering economics subject “Money and financial markets”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record