Mobilā aplikācija "Round Off"
Author
Basina, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā «Dizains mobilāi aplikācijai" Round off "" teorētiskajā daļā autors pēta mobilo aplikāciju rašanas vēsturi, spēļu mehāniku un mūsdienu tendences dizainā, kā arī animācijas principus mobilajās saskarnēs un lietojumprogrammas. Autors pēta arī Google Play vietnē dažās populāras lietojumprogrammas, kas visvairāk atbilst piemērotākājam aplikācijas tipam un, balstoties uz iegūtajām zināšanām un veiktajiem pētījumiem, izstrādā viegli lietojamas mobilās hiper-gadījumaspēles koncepciju, kas atbilst mūsdienu tendencēm dizainā. Problēmas problēmas: - Vai dizaina minimālisms ir pamatotshiper-gadījuma spēlēs, ņemot vērā nepārtrauktu tehnoloģiju attīstību? Pētījuma mērķis - Izveidot mobilās aplikācijas dizainu. Raksturo iegūtos rezultātus ir hiper-gadījumaspēles prototips, kuru pēc tam var augšupielādēt platformās, piemēram, Google Play vai AppStore, un izmantot. Atslēgvārdi - mobilās lietotnes, hiper-gadījuma spēles, spēļu mehānika, animācija, dizaina tendences SUMMARY In the graduation work "Design of mobile application "Round off"" in the theoretical part the author studies the history of mobile application creation, game mechanics and modern trends in design, as well as the principles of animation in mobile interfaces and applications. Also, the author investigates several popular applications on the Google Play platform of a suitable type and, based on her knowledge and research, develops the concept of a mobile hypercasual game that is easy to use and meets modern design trends. The researched question is whether the minimalism of design in hypercausal games is justified, given the constant development of technology? The goal is to create a design for a mobile application. The result of the work done is a prototype of a hypercausal game, which can then be uploaded to a site like Google Play or AppStore and used. Keywords - mobile applications, hypercasual games, game mechanics, animation, design trends