Search
Now showing items 1-5 of 5
Līmeņu aprakstu izmantošana skolēnu snieguma vērtēšanā matemātikā pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Līmeņu aprakstu izmantošana skolēnu snieguma vērtēšanā matemātikā pamatskolā” tēma tika izvēlēta, lai noskaidrotu, kā var palīdzēt skolēniem sekot līdzi savam mācību procesam un progresam. Bakalaura darba ...
Atgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās
(Latvijas Universitāte, 2018)
Atgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās. Stepanova L., darba vadītāja Mg. paed. A. Kumerdanka. Bakalaura darbs, 70 lappuses, 4 attēli, 6 tabulas, 22 literatūras avoti, 7 pielikumi. Latviešu valodā. ...
Formatīvā vērtēšana digitāli bioloģijā un ģeogrāfijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba mērķis ir izpētīt formatīvās vērtēšanas (FV) digitāli izmantošanu bioloģijas un ģeogrāfijas mācību procesā. Literatūras analīze veikta par vērtēšanu, atgriezenisko saiti, IKT rīkiem un FV digitālajiem rīkiem bioloģijā, ...
Jēdzienu karšu izmantošana formatīvajā vērtēšanā bioloģijas apguvē
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba mērķis izpētīt jēdzienu karšu izmantošanu formatīvajā vērtēšanā (FV) bioloģijas apguvē un noskaidrot, kā FV, izmantojot jēdzienu kartes, ietekmē skolēnu mācību sniegumus bioloģijā. Pētījuma empīriskajā daļā ir ...
Digitālo rīku izmantošana formatīvajā vērtēšanā attālinātajās mācībās vidusskolas matemātikā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Kopš 2020. gada 26. oktobra visās izglītības iestādēs tika noteikts rīkot mācību procesu attālināti. Līdz ar to skolotājiem bija jādomā kā efektīvāk pasniegt mācību stundas, lai skolēniem būtu iespējams apgūt mācību vielu. ...