Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Monta
dc.contributor.authorAnsone, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:06:54Z
dc.date.available2021-07-02T01:06:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83525
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56143
dc.description.abstractSatura un valodas integrēta lietojums angļu valodas apguvē mūsdienīgas klasēs tiek uzskatīta par būtisku aspektu, lai veicinātu studentu spēju attīstīt savu komunikatīvo kompetenci modālo darbības vārdu apguvē. Šī pētījuma mērķis bija atklāt, kā CLIL paņēmiens veicina studentu izpratni un modālo darbības vārdu izmantošanu profesionālā kontekstā augstskolā. Lai sasniegtu mērķi, tika izmantota teorētiskās un empīriskās triangulācijas metodes caur sekundāro datu analīzi kā teorētisko pētījumu metodi un situāciju analīzes metodi caur anketu un interviju kā empīrisko pētījumu metodi. Darba praktiskajā daļā aprakstīta septiņpadsmit angļu filoloģijas bakalaura programmas 1. kursa studentu attīstība modālo darbības vārdu apguvē universitātē Latvijā. Secinājumi empīriskā pētījumā atklāja, ka CLIL paņēmiena izmantošana sekmēja studentu precīzāku modālo darbības vārdu pielietojamu.
dc.description.abstractThe application of the Content and Language Integrated Learning method within the English as a Foreign Language mainstream classrooms is viewed as an essential aspect in promoting students’ ability to develop their communicative competence within acquisition of modal verbs. The goal of the research was to reveal how the CLIL method facilitates students’ comprehension and use of modal verbs in professional contexts at the tertiary level. In order to achieve the goal, the methods of theoretical and empirical triangulation were employed via secondary analysis as the theoretical research method, and case study, survey and an interview as the empirical research method. The practical part of the study describes development of acquisition of modal verbs by seventeen first-year undergraduate students majoring in English Philology in a university in Latvia. The results of the empirical study revealed that the application of the CLIL method facilitated students’ more accurate use of modal verbs in real-life settings.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectCLIL
dc.subjectkomunikatīvā kompetence
dc.subjectmodālie darbības vārdi
dc.subjectvalodas apgūšana
dc.subjectaugstskola
dc.titleModālo darbības vārdu lietojuma apguve augstskolā: satura un valodas integrētā paņēmiena perspektīva
dc.title.alternativeAcquisition of modal verbs at the tertiary level: the CLIL method
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record