Show simple item record

dc.contributor.advisorHamilton, Gareth Euan
dc.contributor.authorAigare, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:01Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84164
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56188
dc.description.abstractMaģistra darbā tiek apskatīta mobilo spēļu duālā daba starp eskeipismu un komūnu (alianse S), kas tiek bāzēta BTK. Šī pētījuma ietvaros tiek skatīts kā komūna un eskeipisms sadzīvo, pastiprina un vai atrodas pretrunā viens ar otru. Galvenās izmantotās datu ievākšanas metodes ir daļēji atvērtā aptauja, daļēji strukturētas intervijas, dalība un novērojums, kā arī pētījums daļēji balstīts uz auto-etnogrāfiju. Pētījuma laikā tiek skatīts komūnas un eskeipisma koncepts un ietekme uz spēlētājiem, tostarp tiek skatīta arī pavadītā laika ietekme uz pieredzi, Covid-19 pandēmijas ietekmi un pētījumu veikšanu digitālajā vidē. Maģistra darbā tiek pamatots pieņēmums, ka mobilās spēles pašā būtībā nav nedz labas, nedz sliktas, taču to ietekme un nozīme ir atkarīga tikai no spēlētājiem pašiem.
dc.description.abstractThis masters’ thesis examines the dual nature of mobile games through prism of BTK and the community (alliance S). The dualism arises from the concept of Community and Escapism. In this study not only is there an attempt to showcase how these two concepts coexist, clash, and influence the players but also to contribute wider argument about gaming and the digital in contemporary culture. Part of the research is based on auto-ethnography, another part on the players views and experiences. The main methods in data gathering were semi-open questionnaires, semi-structured interviews, and participant observation. This ethnography looked at the main two concepts, as well as time, the influence of Covid-19 and doing research in the digital domain, mainly influenced by Daniel Miller’s ‘Digital Anthropology’. Throughout the master’s thesis, I have argued that mobile games are neither fundamentally good nor bad but their influence and meaning is solely dependent on the players.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAntropoloģija
dc.subjectMobile game
dc.subjectcommunity
dc.subjectescapism
dc.subjectthe digital
dc.subjecteskeipisms
dc.titleMobilo spēļu dualā daba: starp eskeipismu un komūnu
dc.title.alternativeThe dual nature of mobile games: between escapism and finding a community
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record